Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motor tuningot mivel érdemes...

Motor tuningot mivel érdemes kezdeni?

Figyelt kérdés
Van egy 2001-es évjáratú Golf IV-em (1,6 benzin 105 lóerő) és úgy döntöttem, hogy tuningolásba kezdek. Az érdekelne, hogy mivel tehetném az autót kicsit erősebbé, élvezhetőbben vezethetővé, lehetőlég úgy, hogy a motor élettartama ne csökkenjen radikálisan.

2014. máj. 13. 11:36
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:

Lehet hogy spricc2 nem a megfelelően írta le de igaza van, az a moter nagyon nem erre lett tervezve, és tévedsz kérdező vannak tuningolásra gyártott kocsik. Nem tudom mennyire értesz hozzá kérdező, de szerintem aki tuningolásba kezd az nem árt ha behatóbb műszaki ismeretekkel rendelkezik az autók világában a kocsija típusában meg pláne, mindeneseetre linkelek egy cikket szerintem érdemes elolvasni.


[link]

2014. máj. 13. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
Sötésítsd le az ablakokat, rakj be valami fasza hangrendszert, esetleg ledeket. Jöhet valami szép felni és ha gondolod egy kis ültetés
2014. máj. 13. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:

# 12/12


Motor tuningot...

2014. máj. 13. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

# 10/13


rendkívül magas szakértelmeddel és hozzáértéseddel mit szeretnél?


140 lovat a 105 ből?

2014. máj. 13. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:

30-40 lóerő plusz? Az majdnem 50%-os teljesítményemelkedés!


Gondolj bele, neked mennyit kell edzened ahhoz, hogy ennyivel gyorsabban fuss le adott távolságot!

A kocsit is ennek megfelelően át kellene alakítanod, tehát a fele alkatrészt a motorban, váltóban, futómőben, fékekben, befecskendezésben, kipufogásban le kellene cserélned, ami nem olcsó ám!

Persze nem kötelező, de a gyári alkatrészek nem fognak hosszú távon elviselni 130-150%-os teljesítményt.

Ezt még én is belátom, pedig nem vagyok autószerelő, sem gépészmérnök...

2014. máj. 13. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
Nekem aztán magyarázhatod a tuningot. Egy A-tól Z-ig átépített BMW-m van. Motortól a legkisebb kárpitig.
2014. máj. 13. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 A kérdező kommentje:
azt hiszem, komolyabban átgondolom, hogy megéri-e egyáltalán belefogni... sokat segítettetek, köszönöm a válaszokat! :)
2014. máj. 13. 21:59
 18/22 anonim ***** válasza:

Anyagilag semmiképp nem éri meg belefogni. Egy komolyabb tuning szívómotoroknál a polírozott szívósortól az egyedi az egyedi kipufogóig rettenetesen sokba kerül (nem beszélve a kettő között lévő változtatásokról :D )és nem fog annyit érni az egész. Egy nagyon szuperül átépített 1.6-os szívóból nem lehetetlen kihozni még +50 lovat, de ennek a költsége közel 7 jegyű lesz, ha mellette cél a motor élettartamának megmaradása, akkor meg...


Anyagilag jobban megéri eladni és venni egy erősebbet - mivel a motorcsere és papírozása sem olcsó. Egy gyári 1.8T már hozza azt amit tuninggal elérhetnél egy VR6 meg .. :D

Azok ráadásul tartósak is lesznek.

2014. máj. 13. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 A kérdező kommentje:
#18: volt alkalmam egy Seat Leon Cuprát kipróbálni, amiben szintén az általad is említett 1.8T motor van. hát igen... az fülig érő mosolyt csalt az arcomra :) nem tartom kizártnak, hogy a következő autóm olyan lesz
2014. máj. 14. 09:38
 20/22 anonim válasza:
Egyszerűbb lenne ha kicserélnéd az 1.6-os motort egy 1.8-as turbóra az 150 lovas. Szerintem még úgyis sokkal olcsóbban kijönnél mintha az 1.6-ost kezdenéd el tuningolni.
2014. máj. 15. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!