Szerintetek 1 millió forint elegendő keret arra, hogy valaki használt autókat adjon-vegyen akár németben, akár itthon?
Veszek kocsit olcsón, kipofozom, csillogjon villogjon rá rakok kevés hasznot, és továbbadom.
meg németből is hozok be lelakott kocsikat, kipofozom mindet, és ugye azokat nem kell névre írni, hanem majd a leendő tulajnak intéznék mindent, azt is plusz pénzért.
Így lehetne havi párszázezret keresni ennyi pénzből?
Tudom persze 3-4 millióból többet lehet csinálni, akár milliós hasznot is de nincs annyi pénzem.
Egy misiből aligha. Ki kell utazni, megtalálni a kiszelemtet nem egy nap szóval szállás is kell, hazahozni, rendszám, regadó, már a harmada elment a milliónak. Kipofozni ha van okosba alkatrész, tudsz lakatolni és szerelni akkor 100-200-ból meglehet a helyrepofozás, de ha nem vgay egyszerre lakatos és motorszerelő akkor inkább 200 felé van. Marad fél milliód amiből tudsz egy német használtat venni, azt millió fölött nem fogod tudni eladni.
Azzal gondolom nem számoltál hogy egy kocsi nem annyival ér többet mint amennyivel ráköltöttél, hanem annyit ér amennyi a piaci ára. Ha csinálsz egy befecskendező felújítást 150-ért akkor az autó nem 150 ezerrel ér többet, hanem jó esetben 100 ezerrel. Amint költesz az autóra azonnal buksz rajta.
Csonti, a nagy nepper mondta hogy 2 kulcsa van a sikerének: nem költ az autóra és gyorsan el tudja adni.
én se költenék, csak polírozás, motortérkozmetika, ami 15 ezer forint, meg belső kárpittitsztítás, 20 ezer.
Kb ennyit költenék rá.
De ezeket magamnak is meg tudom csinálni otthon kárpittisztítóval.
Kitisztítani bármelyik hülye kitudja, ettől az autó értéke nem nő, max az esztétikai. Ennek akkor lenne értelme ha piaci ár alá tudnád alkudni az autó vételárát, de a profibb kereskedők be fognak ebben előzni, a jó vételek szinte mindig az övék.
Rozsdát lecsiszolni és lepolírozni semmit sem ér, max egy hónapig nem látszik hogy rohad az autó. Ez csak azt mutatja hogy tróger kereskedő lennél. Meg ránézésre is látszik hogy nem a fém van a festék alatt.
Következő ötleted gondolom az lesz hogy visszatekered a km-órát így növelve az autó értékét...
Néhány dologra reagálnék. Bocs az idézgetésért.
"Csonti, a nagy nepper mondta hogy 2 kulcsa van a sikerének: nem költ az autóra és gyorsan el tudja adni."
Meg is látszik azokon a kocsikon. Kevés kivétellel a leglepukkantabbak kaphatók ott az adott típusból, de legalább a létező legolcsóbban, még a német kereskedős ár alá is lemerészkednek. Olcsón foscht. Valamit valamiért.
"a felületi rozsdát pedig csak ködölni kell, egy kis csiszolás után, és egy színűre polírozni."
Na ezért nem szabad venni olyan kereskedőtől autót, aki külföldről hozza be a használt autókat. De még kint sem szabad kereskedőtől vásárolni, mert azok is alkalmazzák ezeket a csodás praktikákat. Aztán csodálkozik a kedves vevő, hogy amit vásárláskor még a világ legjobb vételének hitt, azon az autón később mindenhol óriási púpok emelkednek ki a fényezésen, pókhálósodik, majd lepereg.
Rosszabb esetben egy nagydarab vevő visszamegy hozzád és keresztülhúzza a fejedet valamelyik rozsdás lyukon. Jobb esetben csak pert akasztanak a nyakadba, akár többen is egyszerre. Nem rosszindulatból írom, csak előfordulhat.
A minimum az, hogy normálisan megcsinálod, vagy ha nem értesz hozzá, megcsináltatod, nem átbaccintod a vásárlókat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!