BMW 320 Touring 2001 vélemény? Többi lent
Nem írtad ugyan, hogy benzin vagy dízel, így leírom mindkettőt. A dízel változat (nem tudom, hogy 136 vagy a 150 lóerős a kiszemelt) 5-7 között eszik, sok városi mászkálással 7 liter, amúgy 5-6. A benzines 7-10 liter, lábmérettől függően. Vannak típushibák, de nem az az elromlós fajta, persze kilehet fogn, olyat is.
Vezethetősége nagyon jó, főleg, ha a sportfutóművest veszed, és persze hátul hajt ;).
Az M-Packet leggyakrabban a lökhárítókkal szokták együtt emlegetni, pedig része lehet még az M-es kormány és a fekete tetőkárpit.
De lökhárítókból is létezik 2 fajta M-es, amik itt láthatóak: [link]
Remélem tudtam segíteni!
Az M paketthez még egy keményebb futómű és kevés ültetés is tartozik.
Azzal azért számoljatok hogy a szervize drágább mint az Ibizának, főleg ha valami speciális alkatrész megy tönkre benne.
Bár nem tudom miért számít új autónak egy 13 éves BMW. Akkor már inkább vegyetek egy nem prémiumautót, amit olcsóbb fenntartani és jobb állapotban van.
Azt hogy megéri-e attól függ hogy mennyi rá a keret. Egy bizonyos ár alatt semmilyen BMW nem éri meg.
Jobban megéri valami népszerűbb autót venni, mint Ford, Opel, vagy VW. A 320d-vel ilyen korban és sok kilométerrel már rá kell költeni hamarosan a vételárat mégegyszer.
Akkor inkább már egy VW Passat B5, TDI motorral, aminek nem gond az sem, ha már félmilliót futott. Még a hely is több benne.
Igen, folyamatos karbantartással bármelyik elmegy egymilliót akár. Még a legfapadosabb autótípusok is.
Csak a gyakorlatban ez úgy működik, hogy hacsak nem egy autójába szerelmes embertől vesszük a kocsit (ami azért elég ritka), hanem olyantól, aki igáslónak használja azt (szinte mindenki) és csak akkor viszi szervizbe, amikor baj van, akkor lesznek a gondok. Meg lehet nézni, hány ezer ilyen használt 320d-től akarnak szabadulni az internetes használtautó oldalakon bőven áron alul, mert elhanyagoltak, rosszak, mert nem költött rájuk senki semmit. Ja bocs ez van Németországban is. Ott is hegyet lehetne építeni ezekből. 2007-ban gyártották le az utolsó E46-ot (igen, egyes modellek gyártását már 2005-ben befejezték). Évek óta már csak használtan keringenek a piacon. A jobb állapotúak már MIND kikötöttek egy gazdánál, a kínálat meg a sleppje (amiből jó sok van), ezeket csak hajtani veszik és lelakni.
Na ezért írtam, hogy a TDI-k viszont ahhoz képest gondozásmentes motorok. Mert azokra is igazak a hasonló dolgok, de jobban bírják a gyűrődést. A PDTDI-k megint nem annyira. Az új CRTDI-k se lesznek túl tartósak. Csak TDI-t vennék.
"mert nem pár hónapra vennénk az autót"
Na hát pont ezért lett a VW Passat TDI ajánlva. Mert azt erre találták ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!