Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy BMW-vel miért van mindig...

Egy BMW-vel miért van mindig sok probléma?

Figyelt kérdés
Miben más, mint egy egyszerű Astra vagy Golf?
2014. máj. 6. 15:43
 1/9 anonim ***** válasza:
64%
Nincs velük mindig probléma.
2014. máj. 6. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem vagyok BMW-és,de most megvédem a márkát!

Mint minden autónál márkától függetlenül nem az autóval van baj hanem a tulajokkal akik nem szeretik szervizeltetni az autót mert pénzbe kerül ez egy drágább autó esetén hatványozódik, ,ha meg elromlik valami benne /rajta akkor egyből jön a duma hogy nem megbízható az autó.Valójában pedig csak a megfelelő szervizelés hiánya okozta a problémát.

2014. máj. 6. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Mert egy Opel Astrában faék egyszerű motor és futómű van, a BMW-ben meg mindenféle bonyolult mechanika és elektronika. Nyilván nem romlik el úton útfélen, mert akkor eladhatatlan lenne. De ha egyszer elromlik, akkor nem olyan könnyű a javítása, mint egy Astrának és nem olyan egyszerű alkatrészek kellenek hozzá. Sokféle alkatrészből egyszerre több db kell hozzá.

A többi hasonlóan bonyolult autóval is ugyanez a helyzet. Na ezért ajánlgatják BMW helyett inkább az Opeleket. Mert sokkal fenntarthatóbbak.

2014. máj. 6. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Ha olcsót veszel azzal igen is sok a baj,mert azoknak már kihajtották a lelkét nagy valószínűséggel és ez nem olcsó dolog...Új bmw-k biztosan jók,de azokat nem is veszed meg olcsón...

Na meg minden erősen függ a használattól is,szóval ha úgy használod hamarabb tönkremegy,mint minden más autó is...

2014. máj. 6. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
91%
Azért vannak az öreg BMW-kkel mindig problémák, mert olyan emberek veszik őket, akik 1 büdös forintot nem hajlandóak költeni rá, csak használják, lelakják, aztán a következő szerencsétlen, aki szintén nem költ rá egy vasat sem, csak leéli, és ha megunta beadja egy kereskedésbe szarér hugyér, ahol szépen feltupírozzák, meg visszatekerik az óráját, hogy milyen jó vételnek tűnjön, aztán te meg megveszed átnézetés nélkül, és szidod a BMW mérnökök anyját, hogy mekkora szar az autó...
2014. máj. 6. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Nekünk van egy BMW-nk és egy Fabiánk. Eddig a Fabia volt többet szervizbe.
2014. máj. 6. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
2 BMW 15 év és 600k km után csak röhögök az ilyen kijelentéseken. Annyi gond vagy annyi sincs velük mint bármely más autóval, mindössze azért van iylen hírük, mert sokan ész nélkül megveszik őket és csodálkoznak az alkatrészárakon.
2014. máj. 6. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

A probléma valahol ott gyökeredzik, hogy mindenki szeretne minél tutibb verdát, ezzel nincs is semmi baj. A legtöbben szeretnének prémium autót, ez mindig is így volt és mindig így is lesz. Viszont ezeket elég kevesen engedhetik meg maguknak..10-15-20 milliós vagy akár drágább gépekről beszélünk. Első gazdi megveszi, vigyáz rá, amikor kiszolgálta/megunta/van újabb akkor eladja. Neki még van rá pénze, hogy előírás szerűen szervizeltesse.

A második gazdi is prémium autót szeretne, de neki már csak használtra telik - egy új 5-er pl simán milliókat veszít az árából pár év alatt. A második gazdiból már kétféle akad. Az egyik, aki ugyanúgy vigyáz rá, mint za első és a másik akinek csak a megjelenés kell,az embléma, a látszat. A többi nem számít. Na itt el kezd pusztulni az autó. Nem látszik, de az elhúzódó olajcsere és kötelező szervizek már nyomot hagynak. Sajnos a többség ilyen.

Amikor már igencsak költeni kellene rá, akkor ezek is eladják, jelentős áraséssel, csak menjen a háztól.

És ilyenkor jön egy olyan, akinek ez az álma, összegürizte az árát, de nem keres annyit,amennyi az autóhoz kellene. Megveszi és egy két éven belül a csillagos eget is rá kellene már költenie, de nincs miből.. Aztán kényszerből eladja, megsiratja élete legrosszabb boltját, így kerül a vidéki prolikhoz, a panelban lakó fiatal suhancokhoz stb..


Ha a mostani autóktól eltekintünk, akkor az Astra, Golf és társaik tényleg népautók voltak - mondjuk nem nálunk, de úgy Nickelsdorfban már igen.. :D

Ezekben jóval egyszerűbb technika van, nem is hajtanak beléjük annyit és nem is annyival, mint a prémium társakba ( Ki látott má az M3-on 1.6-os Astrát 200 fölött menni? :D ).Ezeknek az autóknak a relatív "egyszerűségükből" adódóan olcsó a fenntartásuk, amit megengedhet magának a második és a harmadik gazdi is. Ezek között sokkal kevesebb példány pusztul le pár év alatt, mint a prémium gépek között.


Igazából nem a BMWvel és a többi prémium márka autóival van a baj, hanem velünk emberekkel, amikor hülyeségeket csinálunk.. :D

2014. máj. 6. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Ha új autó vásárlása előtt állsz, akkor inkább vegyél egy F-es Astrát mint 500.000Ft-ért egy rohadó szart...
2014. máj. 7. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!