Egy BMW-vel miért van mindig sok probléma?
Nem vagyok BMW-és,de most megvédem a márkát!
Mint minden autónál márkától függetlenül nem az autóval van baj hanem a tulajokkal akik nem szeretik szervizeltetni az autót mert pénzbe kerül ez egy drágább autó esetén hatványozódik, ,ha meg elromlik valami benne /rajta akkor egyből jön a duma hogy nem megbízható az autó.Valójában pedig csak a megfelelő szervizelés hiánya okozta a problémát.
Mert egy Opel Astrában faék egyszerű motor és futómű van, a BMW-ben meg mindenféle bonyolult mechanika és elektronika. Nyilván nem romlik el úton útfélen, mert akkor eladhatatlan lenne. De ha egyszer elromlik, akkor nem olyan könnyű a javítása, mint egy Astrának és nem olyan egyszerű alkatrészek kellenek hozzá. Sokféle alkatrészből egyszerre több db kell hozzá.
A többi hasonlóan bonyolult autóval is ugyanez a helyzet. Na ezért ajánlgatják BMW helyett inkább az Opeleket. Mert sokkal fenntarthatóbbak.
Ha olcsót veszel azzal igen is sok a baj,mert azoknak már kihajtották a lelkét nagy valószínűséggel és ez nem olcsó dolog...Új bmw-k biztosan jók,de azokat nem is veszed meg olcsón...
Na meg minden erősen függ a használattól is,szóval ha úgy használod hamarabb tönkremegy,mint minden más autó is...
A probléma valahol ott gyökeredzik, hogy mindenki szeretne minél tutibb verdát, ezzel nincs is semmi baj. A legtöbben szeretnének prémium autót, ez mindig is így volt és mindig így is lesz. Viszont ezeket elég kevesen engedhetik meg maguknak..10-15-20 milliós vagy akár drágább gépekről beszélünk. Első gazdi megveszi, vigyáz rá, amikor kiszolgálta/megunta/van újabb akkor eladja. Neki még van rá pénze, hogy előírás szerűen szervizeltesse.
A második gazdi is prémium autót szeretne, de neki már csak használtra telik - egy új 5-er pl simán milliókat veszít az árából pár év alatt. A második gazdiból már kétféle akad. Az egyik, aki ugyanúgy vigyáz rá, mint za első és a másik akinek csak a megjelenés kell,az embléma, a látszat. A többi nem számít. Na itt el kezd pusztulni az autó. Nem látszik, de az elhúzódó olajcsere és kötelező szervizek már nyomot hagynak. Sajnos a többség ilyen.
Amikor már igencsak költeni kellene rá, akkor ezek is eladják, jelentős áraséssel, csak menjen a háztól.
És ilyenkor jön egy olyan, akinek ez az álma, összegürizte az árát, de nem keres annyit,amennyi az autóhoz kellene. Megveszi és egy két éven belül a csillagos eget is rá kellene már költenie, de nincs miből.. Aztán kényszerből eladja, megsiratja élete legrosszabb boltját, így kerül a vidéki prolikhoz, a panelban lakó fiatal suhancokhoz stb..
Ha a mostani autóktól eltekintünk, akkor az Astra, Golf és társaik tényleg népautók voltak - mondjuk nem nálunk, de úgy Nickelsdorfban már igen.. :D
Ezekben jóval egyszerűbb technika van, nem is hajtanak beléjük annyit és nem is annyival, mint a prémium társakba ( Ki látott má az M3-on 1.6-os Astrát 200 fölött menni? :D ).Ezeknek az autóknak a relatív "egyszerűségükből" adódóan olcsó a fenntartásuk, amit megengedhet magának a második és a harmadik gazdi is. Ezek között sokkal kevesebb példány pusztul le pár év alatt, mint a prémium gépek között.
Igazából nem a BMWvel és a többi prémium márka autóival van a baj, hanem velünk emberekkel, amikor hülyeségeket csinálunk.. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!