Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha városi autónak nem jó...

Ha városi autónak nem jó dízelt venni akkor miért gyártanak dízel Pandát,206-ost, Cliot, stb?

Figyelt kérdés
Elméletileg hosszú utakra érdemes dízelt venni, de aki hosszú utakat tesz meg az nem kis autót vesz.
2014. máj. 4. 22:10
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
előzö: ilyen alacsony nyomású motornál nem biztos hogy kipörögne a sűrítés dugattyú is állva maradna de ez szubjektívv vélemény
2014. máj. 4. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
8%

11.

igen de a motorvezérlő elektronika (bosch, motronic, vanos, stb) coorigálja az értékeket, a gázolaj robbantásának értékeivel machinál, igy eléve a legkedvezőbb fogyasztást.

csak ugye ez plusz hinaforrás egy használt gépkocsinál, főleg a hozzá nem értő kezekben..sajnos.

2014. máj. 4. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
80%
Mert ez gyökérség, hogy a Clio, Corsa stb városi autó. Attól nem lesz városi autó valami, hogy kicsi. Hosszú távon is nagyon jól lehet használni, és baromi keveset eszik.
2014. máj. 4. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
58%
ez is igaz de sajnos már nem otto motorok vannak hogy ez számottevő különbségekben megjelenjenek nincsenek szerves rankine-ciklusok a motorba az elektronika lehet bosch de a motor már az olajt a szivattyúba nem úgy nyomja az elpárologtatóba mint egy belső égésű motorba szóval ez a korrigálás ezekben a modern masinákban már nagyon kevés%Lékban számottevű súlyozható átlagú ezért nem érdemes már a motort leállítani a pirosnál ebből kifolyólag
2014. máj. 4. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
8%

Igen, régen egyszerűbb volt az otto motoroknál, a karburátorban volt ugye a csapantyú amit a bovdennel lehetett szabályozni mekkora örvényt keltsen és úgy következett be a detonáció a dugattyúkban.

ezeket még érdemes volt leállítani a sorompónál, lámpánál a kihajtási veszteségek miatt.

Manapság már ez elenyésző, ezért érdemes járatni

2014. máj. 4. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
0%
a karburátoros detesn motornál állítást kellett végezni tekergetni kellett a xetidens hajlandókat sok ilyet végeztem magam is amúgy nem rossz motor lett volna megfelelő minőségügyi elektronikával az is jó hatásfokkal működött volna meg ügye kellett volna kisfődarabjainak működésanalízisével kipufogó felé történő karburációs maghatást szabályozni a carancha hatás miatt
2014. máj. 4. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
100%

Attól füg milyen benzines és dízelesről van szó.Mert a mai kisautóknál nincs már akkora különbség a dízel és benzines között jóformán csak a motorok működési elve más,meg persze a dízel előnye megmaradt az alacsony fogyasztás.

Mivel már egyre több kisautóban a benzin motorok is turbósok így már a benzines egyszerűsége is eltűnt.És a kis köbcentis turbódízeles motoroknak sem kell annyi idő hogy bemelegedjenek mint a régi nagy 3cm-es szívódízeleknek szóval már ez sem lehet kifogás.

Vagyis a kis 3cm-es motorral rendelkező kicsi dízel kocsik ugyan úgy jók városba is mint a TSI benzines társai.

Meg ügye vannak akik városban is szinte egész nap mennek így nem sokat áll az autó a fogyasztás véget az ilyen embereknek megéri a kis 3cm-es dízel autó.

Mellesleg azért gyártanak kicsi dízeles autókat mert van rá igény kereslet.Ha nem vennék az emberek nem gyártanák,ha meg sokan veszik annyira rossz nem lehet eleve.Hiába van annyi rémhír amiknek aztán a fele sem igaz.

2014. máj. 4. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
25%
ja a kettegolf tádé meg csak 2 litert eszik. ja hengerenként....
2014. máj. 5. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!