Az miért van, hogy egy kerékpáros legálisan többel mehet, mint egy segédmotor kerékpáros?
Gazdasági és Közlekedési Minisztérium
Címünk:
1054 Budapest V. Hold u. 17
E-mail: ugyfelszolgalat@gkm.gov.hu
Ügyfélfogadás rendje:
hétfő, kedd, csütörtök: 9.00 - 16.30
szerda: 9.00 - 17.00
péntek: 9.00 - 14.00
Ügyfélszolgálati Információs Vonal:
Tel: 06 1 475-3434
Fax: 06 1 475-3435
Mert a bringásoknál van egyéb korlátozó tényező is, ami miatt ha akarnák se tudnák sík úton ezt nagyon túllépni.
Én pl egy átlagos biciklis vagyok átlagos biciklivel. Így ha 40-nel megyek, akkor már nagyon kell tekernem. Aki jó kondiban van és jobb versenybiciklije van, keskeny gumikkal, az megy mondjuk 50-et, esetleg 60-at.
Ellenben a smkp-sok 40-es korlátozásnál, ha csak nem játszik közte a gyári fojtás, simán mennek 50-et. Ha 50 lenne rájuk a korlátozás, mennének 60, 70-nel. Ami már elég veszélyes rájuk nézve.
Legalábbis abból indulok ki, hogy ha autóval 80-as korlátozásnál 90-nel megyek, szinte mindenki 110-zel, 120-szal húz el mellettem.
Mert úgy is képtelen rá a magyar emberek 99%-a!
Ahhoz hogy folyamatosan 40-el menj oda kell már egy 3 milliós könnyű szénszálas keskeny nyomtávú bicikli,ami ugye nem olcsó,kell hozzá erős fizikum mert én bírok menni kb 35el,de csak pár másodpercig onnantól az erőm folyton csökken,ergó lassulok és el is fáradok.
Bár mondjuk érdekes mert ennyi erővel lehetne 120 is,ha képtelenek rá :d
De viszont a robogót feljebb vihetnék olyan 55 re szerintem,mert az új robogók olyan precízen vannak beállítva 45-re hogy az nem igaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!