Megéri-e használt régi 10-15 éves BMW-t venni 1,5 millióból?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Néztem Opel Insigniákat de 3 millió alatt nincs benzines."
Mért, dízel van? Általában a dízel szokott feláras lenni, a benzines változat pedig olcsóbb használtan is.
Azért a viszonylag újabb Opelek között vannak elég jól felszereltek is, nemcsak fapadosak.
Nekem is Astrám van, egyel újabb H modell. De ez se új már, mert 2005-ös, de ezek mind gyárilag benne vannak:
CD70NAVI + CID (navigációs fejegység, színes nagy kijelzővel),
Aux-in (vonalbemenet),
Adaptív, aktív kanyarkövető bi-xenon fényszóró (ténylegesen a fényszórók fordulnak be a kanyarba a kormányszög érzékelőnek megfelelő fokban, nem csak annyi történik, mint ennél a ma divatos olcsó megoldásnál hogy felkapcsolja az egyik oldali ködlámpát),
Tolatóradar,
Guminyomás és defektfigyelő rendszer (TMPS, DDS),
Sport fokozat, mely gombnyomásra kapcsolható,
Sport futómű,
17"-os gyári alufelni,
IDS+ (Interactive Driving System),
Tempomat,
Esőszenzor,
Hővédő üvegezés,
Ülésfűtés,
Félbőr belső, Kartámasz, Gerinctámasz,
Aktív fejtámlák,
Elektromosan állítható és behajtható fűthető, automatikusan sötétedő tükrök,
ABS, ESP, ASR, CDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés),
Ultrahangos gyári riasztó,
Quickheat rendszer (gyári elektromos segédfűtés),
2 bicskakulcs,
4 elektromos ablak,
7 hangszóró,
10 légzsák (oldal, függöny, elöl-hátul)
stb, még sorolhatnám....
Ha kicsit körülnézel, lehet ilyet kifogni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Érdekes. A 10 éves BMW-k egyesek szerint agyonig rozsdált, alkatrészeit elhagyó roncsok, de ha egy 10 éves bármilyen más autóról van szó, akkor az már csudajó & szép & megbízható & fantasztikus. Azért vicces, na. Ezt olvasni itt folyton. Na ez a sznobság, nem az, hogy valaki BMW-t akar venni. Németországban, ahol állítólag még a szegények is gazdagok a magyarokhoz képest, szoktam látni 5-10 éves autókat nem is keveset. Nem csak újakat. Mindenfélét, BMW-t is. Talán mert megbecsülik ezeket. Bőven egyben vannak még, akármilyen autó is legyen az. Még a híresen rozsdásodni szerető Opeleken is 11-12 évesen jelennek meg az első rozsdafoltok és az is akkor, ha mostoha körülmények között tartották őket. Ha valamin hamarabb jön a rozsda, az törve volt és utána rosszul javítva.
Nem akarok veszekedést kirobbantani, csak 10 évesen ne küldjünk már minden autót a bontóba.
Az a másik furcsaság, hogy mindenki szidja itt az 'öreg' autókat, de ha egy kérdező új 7-10 milliós új autót akar venni, arra meg azonnal jönnek a kommentek, hogy kamu kérdés, mert ha gazdag, akkor minek itt kérdezősködik.
A kérdés is fura, mert autót venni soha nem éri meg, se újat, se használtat. Kivéve egy esetet, ha az munkaeszköz lenne és általa pénzt keres. Többet, mint az autó ára.
Autót venni mindig bukta. Új autót a legnagyobb, főleg, ha az nagy értékű. Használtnál attól függ, hogy jó-e a motorja, a futóműve és a karosszériája, vagy nem. Ha valamelyik nem, akkor költeni kell rá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
a kérdező, 10-15 éves kocsikról beszélt, és az árakat figyelembe véve 1,5 millióért 15 év körülit lehet kapni elfogadható állapotban, de még arra is költeni kell.
ezért vettem lexust, ahogy feljebb is írtam.
ennek még semmi baja nem volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tudom. Csak arról már van link az előző lapon. De itt egy Lexus IS használt-teszt, ha már a másikról is volt:
Ez még tetszik nekem is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha meg tudsz venni egy ilyet, ami tényleg jó, nem csak rámondják, hogy jó és a fenntartása sem fog problémákba ütközni, és ilyet szeretnél akkor hajrá.
Amit nem értek. Egy kézi váltós 2 literes benzines Mondeo, Passat vagy Vectra az f@ sza. Ugyanez propellerrel az elején már "fúú nem volt pénz rendes motorra meg váltóra.." Akik ilyen véleményen vannak, nézzenek már szét, hogy hány darab magasan felszerelt Mondeo ST/Titanium, Vectra GTS vagy épp Passat van az utakon/hirdetésekben és mennyi 5-er. Bírom ezt a magyar elfogultságot, ezt a kettős mércét vagy nevezzük aminek akarjuk. Itt is látszik a gyakorin, hogy egy-két bizonyos márka autóira egyből osztás és leszólás jön. Pedig ennél a kérdésnél is a kérdező nem tuningolni, jampizni akart, csak szeretne egy egy-két kategóriával nagyobb autót magának. De 5 ös BMWbe csak két liter benzines? csóró, nagyzolni akarós kis *****.. pfőjj. Bezzeg, ha bekérdezett volna egy 15 éves 110 lovas TDI Passatot vagy egy 1.6-os H Astrát akkor meg menne a nyáladzás meg a vállveregetés.
Értem én, hogy véleményt kért, de sok értelmes érvet nem olvastam az elmúlt két oldalon. Az igaz, hogy ennyiért lehet fiatalabbat venni, olyan sok szép extrával, mint amit pl korábban felsoroltak ( igaz ezek egy nem kis része E39-ben szériavolt, már 15 éve :D ), de saját tapasztalatom: ültem Insigniában ( nem a fapad editionben) és a belső anyaghasználat az meg sem közelítette egy megkímélt E39-ét. Pedig ez egy bemutató autó volt vagy 2000km-rel. Csak mosolyogni tudtam rajta, amikor visszaültem a saját jóval öregebb Volvomba ( S80 Executive). Pedig kívülről szerintem ritka szép lett az Insignia, de belül számomra csalódás volt.
Üdv, egy másik 77%-os válaszadó :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!