Milyen 125ccm motort tudnátok ajánlani? Illetve az
alábbiak közül melyik lenne a legjobb?
120as utazót csak 2üteművel tudsz menni, de ~2000km-t ilyen rövid idő alatt egy ilyen kis seggrakétával nem biztos, hogy be mernék vállalni. Persze az is simán lehet, hogy gond nélkül elvinne, de azért előtte nem árt átnézni, meg a kötelező dolgokat cserélni.
2014. ápr. 28. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
Jövőre én is spanyolba szeretnék menni 125-ös mocival, de eszembe nem jutott volna 140-es utazóra gondolni. Nekem jó lesz a 80-as is, és ha nem akarsz valahol az út mellett maradni, vagy éppen megismerkedni a külföldi motorszervizelés áraival, szerintem add egy kicsit alább a sebességet! Miért olyan fontos a nagy sebesség túrázáshoz? Ha a szabi-idő miatt, inkább beszélj a főnököddel, és vegyél ki +2-3 napot, jobban jársz!
2014. ápr. 29. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 A kérdező kommentje:
Dogmatix91: Most dilemmázok hogy mégis a 2 ütemű lenne a jobb... Egyébként 3100km :D A mito-n egyébként lehet ülést cserélni? Mert ha igen akkor +1 neki, az Aprilia RS fogyasztása pár 10ezerrel megdobná a költséget. Leginkább mondjuk a Honda NSR/CBR terszik külsőre, csak jellemzések alapján lomhák, és nagyon magas fordulaton kell pörgetni.
Ma 11:00 : Jó, a 140-es utazó tényleg sok de egy 110-re szükségem van, mert nekem ez alatt nekem már lassú. Egyébként a szabi-idővel semmi gond mivel 2 hónapig lennék kint (diákmunka ismerősnél) és aztán vissza. Egyébként így is 2x kell éjszakáznom út közben (lehet lesz az 3 is). Vissza úton remélhetőleg sikerül magam annyira "megszednem" hogy Franciaországot és Olaszországot egy kisebb "Európa-túrán" keresztül megnézzem (elképesztő hogy ott a diákmunkásokat is milyen összegekkel dobálják ~ 1500-2000€ + a szállásom biztosított :D ).
Ülést mindenen lehet cserélni. Fogják a gyári ülésed aztán olyan vastag réteg szivacsot raknak rá kb amilyent akarsz. Persze a gyorsaságinak pont az a lényege, hogy a seggeddel is érezd az utat. Az NSR-t és a CBR-t ne vegyük egy kalap alá, mert az NSR 2ütemű, a CBR meg 4. A 2 ütemű masinák elég torkosak, meg az olajat is szépen nyalogatják mellé. A probléma az, hogy nem tudhatod milyen állapotban van a motor amit megveszel. 2 üteműnél igaz kell dugattyút cserélni, ha ezt az előző tulaj nem tette meg és beáll menet közben akkor viszlát Spanyolország. Én egy 4 üteműt választanék és inkább lassabban mennék, de vannak olyanok is akik oldalkocsis Jawaval motorozzák be Európát probléma nélkül (
[link] tehát kivétel mindig akad. Ha 2 üteműt veszel, előtte mindenképp nézesd át egy hozzáértővel és cseréltess ki mindent, amit kell.
2014. ápr. 29. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
15/18 A kérdező kommentje:
Két ismerősöm is van, aki ért a motorokhoz, velük közösen fogom megvenni, hogy biztos jó motort vegyek. A két Honda között pedig tudom hogy mi a különbség, de néztem több tesztet, videót is, és m2 nagyjából ugyanolyannak tűnt. Valószínű hogy 2T motort veszek, és átnézetem teljesen. :)
Meg tudnád mondani miért 125-re limitáltad a köbcentit? Mert, ha A1 jogsid van, akkor NSR-t nem vezethetsz.
2014. ápr. 29. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
17/18 A kérdező kommentje:
Sőt mito-t és RS-t sem vezethetek... Igen A1. Egyébként meg mindig csak a ccm-et nézik, de csináltathatok neki olyan papírt is amiben 11kW teljesítmény szerepel...
A régi 2ütemű gyorsaságiak 80%-a 11kwos papírral van, tehát ez nem gond. NSR azért jóval nagyobbat lép, mint a kis cbr, viszont utóbbi újabb technika. Én a helyedben nem Mitot vennék, kényelmetlen és általában nem is túl megbízható.
2014. ápr. 29. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: