Babettát mivel fessem le?
Nem tudom az a festék milyen, én Trinát-párti vagyok... :D
De ne ecsettel, hanem kis méretű, szivacsos hengerrel fesd, az sokkal kezesebb megoldás.
De a festéksprayből mindenképpen benzinállót, mert a simát még egy erősebb eső is leviszi... :D
Illetve ha jó a festék most rajta, és ha a ráfújt alapozó (mármint ha fújsz rá, esetleg előnyös lehet az alapszíntől eltérőt ráfújni, hogy lásd hol is festettél már...) sem marja fel (nem látható helyen megpróbálni!), akkor kihagyható a fémig csiszolás.
Én nekem nem jött be a spray-s festékek, igaz akkoriban nem volt spray-s alapozó.
Előttem elmondták az alapozást még annyit fűznék hozzá hogy zsirtalaníts pl lakkbenzinnel festés előtt.
Pont holnap akarok én is fújni egy babót. :)
Ha esetleg nem tudsz fújni, akkor van az amit ajánlott agent k. De csinálhatsz olyat hogy alapozó, festés. Majd megcsiszolod hogy az ecset nyoma leszedd (ilyenkor lehetne polírozni de ugye az sincs minden háznál) Utána felhígítasz valamennyi festéket. és az szépen el tud terül ni a hígsága miatt. (nem lesz ecset nyom) De vigyázni kell mert emiatt könnyen meg is folyik ja és gyorsabban "húzz" tehát ha lassú vagy "ragacsol" Tehát nagy felületű dolognál nem előnyös vagy gyorsan jár a kezed. :)
Agent K
Vicceltél a Trináttal kapcsolatban?
Én sose merem elárulni hogy ezzel festek én is mert nem akarom hogy utána azzal jöjjenek hogy 2k festékkel kellett volna mert az sokkal jobb és szebb....
Én is Trinát zománcot használok :D Méghozzá nitro hígítóval. Mondjuk Neoluxhoz képest sokkal jobb. És olcsóbb...
Motorom azzal fújtam el. Benzintankra ment még egy réteg 2K lakk. És elég szép fénye lett.
Zerger!
Nézz meg egy gyári festésű Pannoniát. Tudod az mivel és hogyan van lefestve? Egykomponensű festékkel, rá a csupasz fémre egy menetben.
Én most csinálok egy 1962-es T1-est, az így lesz fújva: letakarítani mindent fémig, (utána a rozsdaátalakító hogy tartós legyen, csak a biztonság kedvéért,) utána fekete fényes Trinát, nitrohigítóval meghigítva megfelelőre és 0,8-as pisztolyból felfújva.
És kész, nesze gyári technológia. Utána kiteszem a napra száradni és kalap-kabát.
Esetleg ha valahol nem lenne elég szép ott persze visszacsiszolom és ráfújok még egy réteget, Én sem akarok olyannal közlekedni, amiben benne van a lepke, a szárnyas hangya meg fél köbméter virágpor...
Hát az is igaz hogy a régi járműveknél a gyárban sem vitték túlzásba a festést
Ezeknek a festékeknek még előnyök hogy olaj és benzinállóak nem ugy mint egyes hajtógázasak...
Én is szinre festésnél magasfényűvel festem.
De ha mint festés feljött témaként. Tudnátok e segíteni?
Ahogy írtam is lefújtam a babó alatrézseket szürke alapozóval, de fujás közben narancsozik. Mitől tud narancsozni?(távolság? nagy nyomás?)
A pisztolyom keletnémet alsótartályos. Sajna 1,4 a düznie.4-5 barral fujtam
Annyit még hogy én híg festékkel szeretek festeni, és lehet hogy ez a szerencsém is mert száradás közben "elterült a narancsozás"
Fémre fújtad vagy volt alatta más?
Ha igen akkor az lehet a gond.
Is-is
Holnap megpróbálok valamin gyakorolni, amugyis lehetne rajta ezt-azt állítani. A nyomást 3,5 bárra fogom állítani.
köszi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!