Az új 2005 utáni dízelek már tényleg annyira bonyolultak, hogy használtan rettegni kell tőlük, hogy mikor mi romlik el?
Figyelt kérdés
2014. ápr. 27. 19:49
1/4 anonim válasza:
Hülyeség. Ha rendben van tartva, előírás szerint üzemeltették, rendes dízelt és olajat nyomtak bele akkor fél milliót simán el kéne bírniuk.
Nekünk két dízelünk van, egy 2004-es és egy 2008-as, előbbi 300 ezer, utóbbi 200 ezer km-mel, se turbó, se lendkerék, se befecskendező nem volt még szervizelve.
2/4 anonim válasza:
Bonyolultak, de ahogy írták, ha megkapják amit meg kell és nem gyilkolták, akkor nincs velük több gond, mint a régiekkel.
Sok dízellel azért van gond, mert pl városban nyüstölik csak, elhúzzák az olajcserét, ki tudja honnan szívott gázolajat tankolnak bele stb stb..
3/4 anonim válasza:
A kérdező szerintem arra gondolt, hogy manapság minden szarra van szenzor és bonyolult motorvezérlés és legtöbbször azok kapják az ívet. Sajnos ez régebbi autóknál sincs másként.
4/4 anonim válasza:
Sajnos ezeknél a dízeleknél bizony már vannak olyan alkatrészek amit nem lehet karbantartani és a meghibásodásuk mélyen zsebbenyúlós. Pl. a nagyon jónak mondott újabb Isuzu motorokhoz egy adagoló vezérlő elektronika bontottan 50e, újonnan 150e körül van. A motorvezérlő hasonló áron mozog. A régi dízelekben ilyenek nem voltak és mint Murphy mondta: ami elromolhat, az el is romlik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!