Szóval. Szeptemberben voltam driften, de a V8-as BMW-k gyengébben füstöltek mint egy szinte alap Trueno a videókon. Ha volt egy Mustang, de az már nagyon erős volt. Miért van ez? Illetve hogyan?
Most akkor a drift vagy a gumifüstölés a kérdés tárgya? És mi van a Mustanggal?
2014. ápr. 27. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 A kérdező kommentje:
Drift a tárgy, de amikor keresztben megy, akkor a guminak a füstölése a tárgy. Jobban elmagyarázva, amikor megy keresztben, ahogy füstöl a gumi. Most a Mustangot egy átlagos amcsi drift kocsinak a gumifüstöléséhez hasonlítom.
2014. ápr. 27. 19:45
3/6 anonim válasza:
Azért van különbség amikor egy tsuiso-nál ég a gumi, meg ha egy demo Mustang felmegy a pályára és úgy égeti a gumit. Nyilván az egyiknél a minél több füstön vna a hangsúly, a másiknál a pontszerzésen.
A gumik között is van némi különbség. Ha jól emlékszem egyszer Roman Kolesar rakott fel Tökölön versenyre téli gumit. Na az füstölt xD
2014. ápr. 27. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
:D köszi :D
2014. ápr. 27. 20:18
5/6 anonim válasza:
2-es válaszoló te egy irdatlan nagy idiótaságot írtál le.. :D
Mivel japán sport eléggé egyértelmű mi a nyerő benne.. Véleményem szerint a v8as m5ös blokkos bmw-knek helyük nincs itt.. Mustangba általában LS7-et raknak amivel brutális nyomatékuk van és, ha nincs legalább 265-ös paapucs alatta, akkor az istenért se fog betapadni..
Hachiknak nagyon kicsi a súlyuk (800-900kg) és általában beleraknak Nissan blokkokat(Ca18,SR20).. Ezek turbósak és eléggé erősek a méretükhöz képest és nagy turbóval nagyon megtudják hajtani azt a kis súlyt.. Minnél jobban tapad 1 autó annál nagyobb erő kell ahhoz, hogy keresztbe menjen = nagyobb füst
2014. máj. 16. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
A driftnél nem véletlenül fontos a súlyelosztás! A hachiroku egy könnyű autó. A motorja könnyített, viszont nem túl erős. Ezért minden erejét bele lehet fektetni a kanyarba. Ez viszont nem eredményezne nagy füstöt. A drift nem a füstről szól. A driftet azért találták ki, hogy a lehető leggyorsabban leérjenek a hegyről. Ezért a hátsó kerekekre a lehető legkisebb súlyt kell helyezni! Ha a kerék füstöl, akkor az már csak showműsor! A tökéletes driftben nincs füst, vagy csak minimális! A 86-ost az összkerekes driftre tervezték, ami minimális alulkormányzással is tökéletes ívet fut, így akár 1 centire is vihető a kanyar szélétől! A füst mennyiségének semmi köze a jó drifthez. Sőt! Ha nagy a füstmennyiség akkor az kifejezetten rossz. (Jó persze kivétel, hogyha egyszer olyan az autó súlyelosztása, hogy túlságosan nyomja a hátsó részt)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!