Tényleg ennyire rossz a régi Suzuki Swift? Most keszülok ilyet venni, mert keveset fogyaszt, strapabiro, igénytelen eztmondtak. Meg aztis, h nem biztonsagos. Ez igaz?
Nekem, mikor fiatalkoromban szó szerint lámpától-lámpáig padlógázzal tapostam, akkor sem evett még 6 litert sem városban - télen! (1.0 motorral)
Az 1.3-assal elképzelhető 7-8 literes fogyasztás.
Jó fogyasztás,
Elpusztíthatatlan motor.
Csak az a baj, hogy ütközéskor a haláleseti - baleseti statisztikáját nem hozzák nyilvánosságra.
Nem merik! XD
Volt balszerencsém sajnos egy ütközést átélni, barátommal mentünk Siófokra, és az egyik kereszteződésben elénk fordult egy Vectra.
Sebességünk nem haladta meg a 40km/h-t, de szépen összetört az eleje.
Pár hete vettem egy külföldről behozott A4-et, és nem messze onnan, ahol ez történt, egy másik kereszteződésben egy barna hajú csajjal (szóval nem lehet még a hajszínére sem fogni) frontálisan ütköztünk.
A csajos egy 2000-es Swifttel jött belém, a Suzuki TK lett, az Audit megcsináltattam 120.000 forintból úgy, hogy a hűtő 30.000, lökhárító 35.000 és így tovább....
Szerintem nem kell több magyarázat.
A "Csajos" meg egy minimálisan többért, mint amennyiért te megcsináltattad a kocsidat, vett egy másik (törésmentes) Suzukit. A töröttjét meg vagy eladja alkatrészenként, vagy bontóban is kap egy keveset érte - ezzel is csökkentve a különbözetét.
Neked meg van egy törött/javított kocsid. :(
A Suzuki mind méretében, mind tömegében fele akkora, mint az AUDI. Ezért a Suzukinak muszáj jobban jobban gyűrődnie, hogy az energiát elnyelje.
A # 25 válaszolóval teljesen egyetértek, már 150-250 ezerért lehet kapni jó állapotú Swiftet, szóval átíratással együtt kb. 200-300 ezerből. Hogy mennyire biztonságos a Swift ütközéskor, az már más kérdés...
Ha jól vezetsz, és jól ismered a KRESZ-t, akkor tényleg nagyon kevés az esélye hogy ilyesmi előfog fordulni veled.
Kisvárosokban, falvakban(5-10 ezres lakosszám) szinte lehetetlen a baleset.
Én hiába vezetek jól ( vagy a kérdező),
hiába, tartom be a kreszt
és hiába nekem van igazam ha egyszer a másik a balfék!
Nem az a kérdés, hogy mennyire vagy jó hanem, hogy miben hogyan éled túl.
#25 #26.
Hát nem tudom megér-e annyit egy másik autó.
Én inkább a régit csináltatnám meg!
Másikat venni?
Biztosan jobb?
Tehát az új átiratása, eredetiség vizsga, biztosítás, forgalmi, törzskönyv ez mind idő és pénz!
Aztán a titkolt vagy rejtett hibák ha előjönnek (merthogy a régi autó állapotával a tulaj tisztában volt, de az új/másik kocsiról még mit sem tud)
nem biztos, hogy olcsó mulatság lesz.
Feltéve ha a roncsból át nem szerelteti (plusz pénzért) a megmaradt ép alkatrészeket.
De akkor mi marad eladásra?
Aztán a régi autó:
biztosítás átvitele, rendszám leadás, forgalomból kivonatás (az sem 2 forint), alkatrészek kiárusítása, (a haszon sem garantált. sok a betegesen alkudozó), és ki tudja mikor kel el.
Továbbá a
kasztni leadása, -feltéve ha megmarad, mert kivonatást legegyszerűbben az autóbontó csinál, akkor pedig sokan igényt is tartanak a roncsra.
Puszira pedig nem készítenek kivonásos papírt.
Tehát ez mind-mind MACERA!
Tényleg nem egyszerűbb a régit megjavíttatni???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!