Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen hengert (70cc) ajánlato...

Milyen hengert (70cc) ajánlatok Derbi Sendára?

Figyelt kérdés
Nem akarok pörgőset inkább kis fordulaton legyen nagyon erős, de azért a max fordulatszám is nőhet ha ugy van. Tehát az ilyen racing hengerek meg amiket állandóan honoltatni, furatni, bütykölni kell meg aranyárba mozognak azok felejtősek.

2014. ápr. 26. 22:59
 1/8 anonim ***** válasza:
nincs nyomaték tuning ezekre, ez nem simson... én is ilyet akartam venni, de nincs, csak pörgős, 13-14 és még tovább forgó hengerek vannak, és alacsony fordulaton egyikben sem lesz erő, még gyengébbek mint a gyári, csak 11-12 fölött jön meg az erő, alatta döglött mint egy babetta, plusz ezekhez sportrezó is kell, mert a gyári fojtja őket, szóval ha üzembiztosan akarsz motorozgatni vele és nem szétforgatni 2 ezer km alatt, akkor maradj a gyárinál
2014. ápr. 27. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Akkor végre eldőlt, hogy mi lesz. Marad a gyári meg lesz gyűrűzve meg esetleg ha nagyon kell akkor hüvely csere és nagyobb karburátor. Volt, hogy vashengert akartam, de arra meg azt mondta ismerős h ne vegyek mert csak megreped mivel a forgattyúsház alu a henger meg vas.. Esetleg még veszek 15ös első lánckereket rá. Amugy milyen/mekkora karburátort ajánlasz rá? Most 14es Dellorto van. 16 körülire gondoltam..
2014. máj. 10. 12:52
 3/8 A kérdező kommentje:
Később meg majd veszek 4T 125öst. Esetleg mentél már olyannal? Ha igen akk szted erősebb? Főleg kis fordulaton kérdezem. Elméletileg nyomatékosabb kis fordulaton, de mindig meg szoktam kérdezni hátha valaki ment már 2t 50/70 és 4t 125tel is.
2014. máj. 10. 12:57
 4/8 anonim ***** válasza:

csalóka a 125 4t viselkedése, mert nincs olyan hátbavágó megindulása mint a 2t-nek, ezért furcsa módon "lustának" érződik, pedig valójában az egyenletes nyomatékleadás miatt erősebb, és főleg rugalmasabb...

Ezek a kihegyezett 6 sebis 50-es 2t motorok 6-7 ezer környékén egy enyhe emelkedővel se birkóznak meg, de 8-9 ezres fordulat körül meg olyan meglódulás produkálnak, mint amit egy 125-ös MZ tud, csak aztán ez a megindulás annyiból áll, hogy "ránt" egyet, gyorsulsz hirtelen kb 5km/h-t és le is forogta amit tudott, rögtön váltani is kell, gyakorlatilag ha folyamatosan "sietni" akarsz, kb másodpercenként váltogathatsz le-fel, ha 60-ról visszalassítasz kb 40-50-re, rögtön 2-3-4-et kell visszapakolni, hogy újra erőben legyen, mert ha kiesik abból a szűk 8-10 ezres tartományból, az összes kraft elszáll, a tuning gépekre ez még fokozottabban igaz, csak ott a kraft sem 8-10, hanem inkább 12-14-16 környékén van, attól függően mennyire "verseny" tuning, természetesen minél jobban pörög és minél kihegyezettebb, annál erősebb...

Ezzel szemben a 125-ös 4t nem lódul meg úgy mint a 2t, de pont emiatt az egyenletes nyomatékleadás miatt érzed "lustának" a gépet, holott igazából folyamatosan jól megy, csak nincs benne hirtelen megtáltosodás sehol.


Csúcsteljesítményben nem tud többet mint egy pörgősebb 70-es tuning gép, kb 14-15 lóerő, de a 125 4t-vel eljárkálsz nagypapásan 3-4 ezer körül, a tuning gépet meg állandóan 13-14 ezren kell pörgetni, még a legkisebb emelkedőn is, különben semmi kraft...

2014. máj. 11. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ! Am ez a 2T 50es ezért is nem jön be. Terepen, dombosabb helyeken is voltam már vele, de mára eljutottam oda, hogy ilyen helyekre ez nem való. Nem szabad megállni vele mert akkor biztos h bennragadok a sárba vagy ottmaradok az emelkedő közepén. Ha meg mégis megállok akkor kirúgja magát máshogy nem indul, de azzal meg nem vagyok kinn a csávából. Krossz gumival lehet jobb lenne a helyzet, de azzal meg megint ott vagyok h el se indulna kb.


Még annyit had kérdezzek, h a 125-ös 2T-be is ez a helyzet? Mert ott nagyobb a nyomaték -mint az 50nél. 5-7ezernél ez a 125ös helytáll? Vagy oda is a 8-10ezer kell..? Tehát a 125 4T még mindig nyomatékosabb, mint a 125 2T ugyanakkora (kis pl 5000rpm) fordulaton? Szoktak lenni ilyen nyomatékgörbék ilyen grafikonok, de nem igazán találok. Igaz az az 5-8liter nem túl vonzó 125 2Tbe, de kíváncsi vagyok a 2T hány ccmtől él kis fordulaton is. Mert ha a 2T is elég nagy ccm akkor az is élhet kis fordulaton -gondolom. Igaz nem látok fantáziát a 2T-be, h az életképes lenne a mindennapokba (aszfalton és terepen), de most pl egy 2T 500ast még ezres fordulaton is el tudnák képzelni. Habár ilyennel még nem találkoztam, de ez így igaz -mert azt megnézném? Vagy a 2Tnek -legyen akár 500ccm- mindig kell az a 4-5ezer rpm? (Aztán biztos azért nem csináltak ilyet mert ha ott a 4T ami kifejezetten kis fordulatra való akkor minek 2T-be ilyen..)

2014. máj. 26. 06:47
 6/8 anonim ***** válasza:
500-as 2t-t felejtsd el, mert életveszély, főleg egy 50-es után... egy 500-as cr 6.-ban is kiugrik kerékre, nyilván halad kis fordulaton is, de meg se közelíti a 4t nyomatékát, de ha felpörgeted meg fog lepni... terepre inkább vegyél egy 400-600 körüli 4t endurot papírok nélkül, azokban van bőven nyomaték alul, de nem tépik le a fejed úgy mint a 2t, a sendát meg hagyd meg utcára
2014. máj. 26. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
ez hulyeseg amit leirtak!! nekem 80cc top hengerem van, alacsony fordulaton is jo, az igazi ereje 7ezernel jon meg, es 12ig dolgozik. mi ez hogy 11-12 nel kezd elni ? ne beszelj ilyent ha nem ultel ilyenen meg
2014. jún. 17. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Nah az érdekes. És lehet ezt a fordulatszámtartományt vinni jobra, balra? Mármint azt akarom hogy minél alacsonyabbon kezdjen el huzni. pl kipufoggóval, de hogyan?
2014. jún. 25. 14:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!