Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » "Olcsó" és erős kocsi?

"Olcsó" és erős kocsi?

Figyelt kérdés

Nem kell nagy teljesítményre gondolni, 200-300 lóerő körül a kategóriájában olcsónak számító de jó autóra lennék kíváncsi. Vagy ami olcsó és a tuningolása se olyan drága. Nem értek hozzám ezért kérdezem csak.


Köszi a válaszokat előre is :)



2014. ápr. 26. 19:36
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

AZért azt se ártana letisztázni, mit akarsz rajta tuningolni.

Az egészet úgy ahogy van, csak némi kiegészítő lim-lom műszaki tuning, meg egy kis optikai.

Az egyik többmilliós tétel, a másik pár száz ezer.

2014. ápr. 27. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

Már elnézést, de még azt sem tudod, mit veszel, de már tuningolni akarod.

Ha veszel egy elég erős autót, azt már lehet, hogy eleve nem is kell majd tuningolni.


Nem ártana tisztázni, hogy mi a cél, milyen gyorsulás.


Ami fontos, hogy kerüld a legnépszerűbb autókat, azon belül is a dízeleket. Mert ezeket általában külföldről hozták be használtan nagy mennyiségben, nagyon sokat futottan (a km órának ne is hidd mily keveset mutat), ezek mind a nyugatiak által levetett, életük utolsó részében hanyagolt járművek (mint pl a BMW 320d-k és Passat Pd TDI-k), amelyeknek a motorjának és minden egyebének a helyre állítására annyit kell majd költeni, hogy nem marad már pénz tuningra.


Mindenképp benzineset vegyél e célra!


Ha egy erősebb autó lenne a kiválasztott (pl BMW E30 M3), akkor az valószínűleg szét lett hajtva, mert ezeket az erős autókat már az első gazdájuk sem biztos, hogy kímélte. Nagyon át kell vizsgálni minden részletét, különösen a motorját.


Talán egy E30 328i-t ha találsz, jó motorral, akkor egy olyan tuningot érdemes megcsinálni, hogy teszel rá turbót. Megvan ennek a szakirodalma és az interneten is sok információt találsz.

Tény, hogy nem olcsó dolog a turbósítás.


Ami még jól tuningolható kis költséggel, az a VW konszern 1.8T motorja, amit a 90-es végek vége és a 2000-es évek eleje tájékán tettek bele az Audikba, Passatokba, Octaviákba, Seatokba. Ennek a motornak van 150 és 180 lóerős változata is. Jól tuningolható, tartós motor ez az 1.8T.

2014. ápr. 27. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

"Talán egy E30 328i-t ha találsz, jó motorral"

AZ E30-at nem gyártották 28i motorral.

2014. ápr. 27. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Igen, így van. Utólag csináltak sokan e30 328i-t úgy, hogy az e36-ból tették át a motort. http://www.youtube.com/watch?v=rWpzr39UyKI
2014. ápr. 27. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Tudom, de ez már nem fér bele az olcsó kategóriába :D

Ahogy a korábban emlegetett turbósítás sem.


A kérdező vajon mennyit szánna az egész mutatványra?

2014. ápr. 27. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 A kérdező kommentje:
nem állok vásárlás előtt, de semmi konkrét kitűzött autó, mint cél nincsen. És ez engem kissé zavar, és régóta keresem már a nekem legjobban megfelelő autót, eddig a 190-es mercedes volt, de az "túl gyenge", az erősebb 190-es, az Evo II-es meg annyiba kerül, hogy talán soha nem keresek annyit :D És tudom, hogy nem lesz olyan állásom (legalábbis jó pár évig) amiből több milliós autókat tudnék venni.
2014. ápr. 27. 16:30
 17/19 anonim ***** válasza:

Ha már így rátértünk az anyagiakra. Ha saját bevallásod szerint soha nem lesz akkora kereseted, hogy megvegyél egy több milliós autót. Azt már biztosan hallottad, hogy az autót fenntartani nehéz, nem megvenni. Egy 2-300 lovas autónak már a tankolása sem kis összeg. Ha minden összejön, akkor egy ilyen autóba simán százezreket lehet belelocsolni csak szervizzel meg gumizással. És akkor hol van még a tankolás?

Nekem van egy közel 300 lovas benzinesen. Amíg ezt használtam mindenre, addig havi 80-120 000 között tankoltam.

Érdemes elgondolkodni ezeken, ebben a kategóriában már az alkatrész sem olcsó, a tankolás is horror, beszalad egy két trafis csekk... Ha nincs megfelelő jövedelem, akkor az előbb utóbb a szerviz elmaradását vonja maga után majd lepusztul az autó és eladod a francba, ha el tudod. Mert ugye te is hamarabb fogsz kaját venni, mint kocsira költeni.

Én tudom, hogy mindenkinek van egy álma. De abba csak akkor szabad belevágni, ha van miből. Ha nincs... van azért élet 200 lóerő alatt is. Ha választani kell, akkor inkább egy napi szinten használható jó állapotú 100-140 lovas, mint egy döglődő 300 lovas, aminek lóg füle-farka.

2014. ápr. 27. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 A kérdező kommentje:
nem, én azt mondtam, hogy egy darabig biztos nem. Hogy később mi lesz, azt nem tudom, de én törekedek a jó munkákra, csak az első pár tuti nem min 300-ezres fizetésű lesz. Azt, hogy soha nem lesz pénzem rá, azt az Evo II-esre értettem. És tisztában vagyok mennyibe kerül fenntartani egy autót :)
2014. ápr. 27. 17:28
 19/19 anonim ***** válasza:
kivik vétéji meg a golf gétéji.
2014. ápr. 28. 03:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!