"Olcsó" és erős kocsi?
Nem kell nagy teljesítményre gondolni, 200-300 lóerő körül a kategóriájában olcsónak számító de jó autóra lennék kíváncsi. Vagy ami olcsó és a tuningolása se olyan drága. Nem értek hozzám ezért kérdezem csak.
Köszi a válaszokat előre is :)
Régi bmw-k.
730i 735i 750i 530i 535i.... stb-stb.
Vagy amihez kicsit olcsóbb az alkatrész, 3 literes opel omegák.
Ja, hogy megbízható is kell... :)
Mondjuk szerintem megbízhatóbb mint bármi, ami 2-300 LE, és pár százezerbe kerül.
Ilyen teljesítményt ennyi pénzért nehéz találni, ha van, akkor az nem mai darab.
A bmw-ket aránylag jól összerakják, bár az alkatrész nem olcsó hozzájuk.
Japánok között is szét lehet nézni , azok is elég megbízhatóak, de ha valami cserés, az valószínűleg drágább mint egy német autóban.
Pl toyota celica, mondjuk azok LE-ben kevesebbek, de azért van bennük erő jó bőven.
Egyébként van itt egy részletes kereső, márka nélkül tudsz beírni árat, teljesítményt, stb.
Nem is kell föltétlenül bizonyos típusokban gondolkozni, ilyen idősben a konkrét autót nézd meg, mennyire van leharcolva, mennyire volt karbantartva, stb.
Az újabb napi betevő lehetetlen kérés. 200-300 lóerős motorok olyan autókba kerültek, amelyeknek a szervizköltségei még idősen is magasak, tehát nem olcsó. Öregen ezek már széthajtottak. A tuningolásuk költségei változók. Chiptuning régi autóba 50 ezer és 100 ezer ft közötti összegbe kerül. De ha nem kókány chiptuningot akarsz, akkor 100 ezer jobb helyen. Az elhasznált öreg autó megbízhatatlanságát a tuning csak még tovább fogja rontani.
Szóval az egészbe az olcsó szó nem illik bele.
" De hogy elérjünk pl +100 lóerőt nem hiszem hogy milliókat kellene költeni."
Azért pl az Imprezáknál és hasonlóknál gyárilag elég magas a fajlagos teljesítmény, literenként 120-150 lóerő. Na hogy azt hidd, hogy vérpistike egy ELM327-es kábellel meghekkeli a gépet. Egy ilyen kihegyezett motorhoz a nagyobb teljesítményhez rengeteg dolgot kell cserélni, amik bizony húzósak. Sokkal húzósabbak, mint egy öred TD-n megtekerni a füstcsavart. Egy Evora való Cosworth hengerfej pl önmagában másfél milla, egy komolyabb turbó simán 4-500 000 és akkor még hol vannak a "sallangok". Ezeknél igazán drága a tuningolás:D
Normális olcsó és erős kocsi nincs, nem is volt és nem is lesz. Lefingott hulladékokat már kapsz bagóért,asszem tavaly láttam E38 750i-t magyar papírokkal, némi műszakival valami 450-ért. Biztos tuti vétel - az eladó miután elvitted tuti pezsgőt bont.
Sajnos ezek a kritériumok nem összeegyeztethetők.
kommenteket, és apróhirdetős oldalakat elnézve nem lesz gyereknapom, a normális kocsik milla felett kezdődnek, és hát magyar viszonylatban az elég sok... :D
Annyit kérdeznék még, hogy ha esetleg valaki tud róla valami infót, ezek a régi bmw mw3-asok rally változatban, vajon mennyit költhetnek csak a tuningra? Mert maga az autó nem kerülhet olyan sokba, elég sok tizenévesnek az lesz a kezdő kocsija.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!