BMW 318I e46 2000-es évjárat ASC? A többi lent
A menetstabilizáló bizonyos esetekben - mikor már mást nem tud tenni - beavatkozik a gyújtásba és a befecskendezésbe, hogy csökkentse az autó által leadott nyomatékot és megelőzze a kerekek kipörgését. Ezért dadoghat a motor.
Azt pedig, hogy menetstabilizálóval vagy anélkül jobb-e a gyorsulás, a körülmények döntik el. Száraz, meleg aszfalton, jó gumikkal, egyenesben könnyen előfordulhat, hogy menetstabilizáló nélkül jobban gyorsul az autó, mert a gumik csúszáshatára eléggé messze van és lehet, hogy ezt te jobban meg mered közelíteni, mint az elektronika. Kanyarban már más a helyzet, mert ott ha véletlenül túlléped a csúszáshatárt, a gumik nem stabilizálnak oldalirányban és rekordgyorsasággal zuhansz az árokba. Csúszós úton is valószínűleg a menetstabilizáló lesz a nyerő, mert az alacsony csúszáshatárt (főleg, ha az útminőség változása miatt folyamatosan változik) az ASC jobban el tudja találni, mint te a jobb lábaddal.
Majd ha 330i-bol meg 535d-bol ulsz at a 318i-be, akkor rajossz, hogy az egy lomha dog, nem aszfaltszaggato :)
A kerdesedbol pedig nagy hozzaertesre kovetkeztetek, kivancsi vagyok mekkorat szakitott rajtad a nepper :DDD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!