Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 44 kw 60 le 1. 0l benzines...

44 kw 60 le 1. 0l benzines autó nem gyenge egy kicsit?

Figyelt kérdés

Álmodoztam kicsit a vw konfigurátorral és ezeket az adatokat találtam az egyetlen 2 ajtós Polo-ra.

Nem tudom mennyivel könnyebb egy 2 ajtós egy 4 ajtósnál mert nem találtam súly adatokat de 4 ajtóshoz is adnak ilyen motort.

Lehet ilyen motorral egy 2 ajtós Polo-val dinamikusan, megfelelő erőtartalékkal közlekedni?

Na nem mintha most lenne rá lóvém :( de tíz év múlva használtan talán :D.



2014. ápr. 22. 16:45
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
Egyáltalán, miért tetted fel a kérdést?
2014. ápr. 22. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:

attól függ milyen nehéz... nekem 1.1-es puntom van, nem egy versenyautó, közlekedni bőven elég, 150-ig megy, 4 személlyel is tartja a 130-at, de nyilván nem túl kényelmes neki és nem is eszik keveset, mert nagyon pörög és nyomni kell...

viszont 240 km-t lenyomtam már vele pihenés nélkül 70-110 között forgalomtól függően, egyhuzamban, és 10 litert kért be a 240 km-re, ami szerintem nagyon jó...


amúgy meg hülyeség, hogy "kis motort szét kell pörgetni, hogy menjen", az enyém pl 2700-nál adja le a legnagyobb nyomatékát, 3000 fölé szinte sose kell pörgetnem, legfeljebb előzéskor, de bármilyen emelkedőn simán felkocog falun belül 4-esben 55-60-al, kb 2000-es fordulaton...

2014. ápr. 22. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
1.2-1.4 tsi motorok 100ekm de max 200ekm után kilehelik a lelküket
2014. ápr. 22. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 A kérdező kommentje:

# 11

Mert miközben álmodoztam kicsit, feltűnt a kérdésben említett adat, és kíváncsiságból próbáltam bemérni, hogy mire lehet elég, mennyire jó egy ilyen autó. Mert nekem ha lehet majd, 2 ajtós Polo kéne mert formailag az van szerintem a legjobban egyben, viszont gyengének tűnt a motor alapján.

2014. ápr. 22. 19:22
 15/21 A kérdező kommentje:
A gyártó meg ha már mindenféle adatot leír, az autó tiszta tömegét is közzé tehetnék a hivatalos oldalon mert így tényleg nehéz bemérni, hogy a motornak milyen tömeget kell mozgatni.
2014. ápr. 22. 19:23
 16/21 anonim ***** válasza:
51%

"Pont elég a teljesítménye úgy fogalmaznék, autópályára már kevés."


105 lóerő kevés autópályára, ahogy gyakorlatilag egyenletesen csak a sebességet kell tartani?! Ezt miből gondolod?

Nekem 101 lóerős az autóm. Nem is kicsi, 1,3 tonna. Igaz emellett lead 240Nm nyomatékot is.

Vígan tartja 2800 körüli fordulaton a 130-at. Emelkedőn se jön zavarba, nem kell visszaváltani. Ha 5.-ben 130-nál jobban odalépek a gázra azonnal határozottan gyorsulni kezd.

Ráadásul 2800-as fordulatnál közel nem adja le a 101 lóerőt.


Ha 105 lóerő neked pályára kevés, akkor ott vagy valami műszaki gond van, vagy nem személyautóról beszélünk, hanem egy megrakott 40 tonnás kamionról. Annál elhiszem hogy kevés a sebesség tartásához 105 lóerő.



Hogy a kérdésre is válaszoljak: 60 lóerő egy kisautóba bőven elég hogy eljuss A-ból, B-be. Versenypályára ne menj vele, mert nem arra való!

2014. ápr. 22. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
64%

Itt az áll, hogy 1067kg a saját tömeg: [link]


Amúgy én örülnék 60LE-nek. :) Az én ezres Polo-m sajnos csak 45LE-s. Igaz, 22 éves, és csak 770kg. Viszonyításképpen, nagyjából ugyanaz a tömeg/LE arány. Nos, az enyém a kényelmes 85-90-es tempót szereti, hajtani nem érdemes, igazi nyugodt vezetési stílusra kényszeríti az embert. Én mondjuk nem bánom, amúgy se vagyok az a sietős típus. Ezt tartva, illetve városban is kényelmesen vezetve 5,5-6l közé tehető a fogyasztása. Elvileg akkor az új kocsinak ennél kevesebbet kellene ennie.

Autópályára nemigen szoktam felmenni vele, de ha kell, bírja a 110-et hosszútávon. A fölé nem megyek vele, ott már nagyon pörög, és bizony eszik is. Meg nem is neki való.


A dinamikus, megfelelő erőtartalékról való közlekedést felejtsd el, előzésbe akkor szabad belekezdeni, ha sokkal lassabb kocsi megy előtted, és bőven van helyed megelőzni. Nem kell erőltetni a dolgot, nem erre való. Én a magam részéről, ha valaki 85-85-el megy előttem, és nem sietek sehova, rendszerint beállok követő üzemmódba. :)

2014. ápr. 22. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 driverboy ***** válasza:

Én a tapasztalatok, és mások véleménye alapján, úgy gondolom, hogy (nyilván autó függő) de egy 2.0 s 130 LE autót nem feltétlen nagyobb költség fenntartani, mint egy 1.2 es 55 LE t. Fogyasztásban sem feltétlen van különbség, kivéve abban, hogy a 2.0 s ha odakúr neki az ember, emelkedőn is megindul határozottan, meg előzni is lehet vele.. és ugyanannyi pénzért nem mindegy milyen az utazási élmény, a biztonságérzet, és a menetteljesítmény..

Az eladási statisztika javításán kívül nem is értem miért találták ki az ilyen egykettes motorokat...

2014. ápr. 23. 02:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:

Azért találták ki az ezres motort, mert:

1. az ezres motor városon kívül országúton 90-es tempónál eljár 4-4,5 literrel, városban is max 7-el, míg a 2 literes városon kívül jár el 7-el, és 10-11 fölött/körül városban.

2. nem mindenki utcai versenyző, hogy a pirosnál gyorsulgasson

3. nem mindenki jár autópályán. Én például maximum az ingyenes szakaszokon járok, mert a f...om fog fizetni még azért is, így inkább megyek 100-al, arra meg bőven elég az ezres is, még 4 személlyel sem okoz gondot a 100-as tempó... ami miatt még nem járok pályán, az a baleset, ami pl. a nulláson napi szinten előfordul, és nem tudsz visszafordulni aztán kerülni valamerre, hanem ott szophatsz órákat, mert se előre, se hátra...


Szóval véleményem szerint ha nem megy az ember hosszútávokat autópályán, tök felesleges az erős autó. Nyilván ha adott egy 1,5 tonnás 7 személyes egyterű, azért abba kevés lenne a 60 lóerő, de azok is vígan elporoszkálnak, pl. egy c-max az 1.6-os tdci 110 lovával teljesen elegendő a közlekedésre...


Hosszútávú pályázásra alkalmasak leginkább a 2 literes körüli autók, mert ott már nem feltétlenül fogyasztanak többet mint a kisebbek, de nem kell annyira pörgetni őket, így tartósabb és csendesebb is.

2014. ápr. 23. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:

"Én például maximum az ingyenes szakaszokon járok, mert a f...om fog fizetni... ...ami miatt még nem járok pályán, az a baleset..."


Na én meg elsősorban pont ezért járok pályán! Nekem megér egy évben 42.000Ft-ot a biztonságom. Nem hiányzik, hogy valami barom előzés közben, vagy egy friss jogsis tizenéves diszkóba menet hogy menőzzön a haverjai előtt frontálisan belém rongyoljon. Annyi ilyenről hallani! A pálya azért csak biztonságosabb. Főleg az M6-os ahol minimum heti kétszer megteszek 240km-t. Simán megyek rajta 40-50km-eket is úgy hogy autót nem látok magam körül... A régi 6-os főutat meg "halálútnak" hívják, mert szinte naponta vannak rajta halálos balesetek.

A gyorsaság meg plusz ráadás a pályán, időt nyerek vele.


Nekem sincs 2.0-s autóm, csak 1.7-es. Szerintem pályára ez is bőven elég és nem fogyaszt sokat.

2014. ápr. 23. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!