Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valami baj volt menet közben...

Valami baj volt menet közben a Simsonommal. MI lehetett a baj?

Figyelt kérdés

Mentem ma a Simsonomal (1977-es S50B1) és most ment rendesem meg minden és egyszer csak olyan hangot adott ki mint ha túlpörgött volna és hatalmas csatt.. majd leállt a motor... Konkrétan a berúgókart meg sem tudtam mozdítani... vártam 5 percet... még mindig semmi... majd mondom megpróbálom hátha be tudom tolni.. és úgy beindult.... Amikor leállt a motor a csatt után akkor a kerék nem blokkolt le... a Blokkba belenéztem semmi.. gyűrű minden rendben van benne.... Mi volt ez a csatt valaki nem tudja véletlen?


És lenne még 1 kérdésem... a gyertye mostanság nagyob be van köpve és ez miatt előfordul h nincs szikra indításnál.. itt mit állítottam be rosszul? (csak indításnál van ez.. mert menet közben meg nincs gond ezzel..)


2014. ápr. 20. 02:15
 1/4 anonim ***** válasza:
Mivel nincs gond menet kozben a gyertyával ? Ha be van kopve akkor sokat kap annak barnas szinunek kell lennie vagy tulszivatod; a csatt meg nem lehet hogy megragadás volt? Ha a váltoddal nincs gond mas nem nagyon blokkolhatja a dugattyu mozgását
2014. ápr. 20. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ha megragadt volna, akkor bizony blokkolt volna a kerék, de azt írja, hogy az nem blokkolt le. Mondjuk a mozdíthatatlan berúgókar meg pont ezt támasztja alá.

Nem lehet hogy túl sokat kap és a kipufogóban összegyűlt az el nem égett trutyi, majd mikor a kipufogó kellőképpen felforrósodott egyszerre berobbant ami benne volt? Nyilván ez lefojthatta a motort.

Ha megragadt akkor viszont figyelj oda a benzin olaj keverékre. inkább legyen 40-es mint 50-es így több az olaj, jobb a hűtés és ennél még nem füstöl úgy mint állat. Kizárólag szintetikus olajat használj! Tudom hogy drága de pl. a Repsol kiváló választás lehet.

2014. ápr. 21. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
Nekem akkor szokott durranni/robbanni, mikor tele zabáltatom mer nem indul be. Valamikor még a folytást is meglazítja a robbanás.
2014. ápr. 21. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

A túlszivatás sztem nem lehetséges:) mert ekkor a szívató nem volt már rajta és kb fél órája már mentem vele megállás nélkül.... Olyan volt mint ha túlpörgött volna a motor (a szokásosnál mint ha nagyobb fordulata lett volna vagy nem tudom...) és hatalmas csatt... majd leállt... konkrétan még sebességbe volt és nem indult újra, mint a lefulladásnál (olyan 60-65-el mentem akkor kb ez bekövetkezett...) majd a berúgókart meg sem bírtam mozdítani 5 percig... majd fogtam nekifutottam.. ráugrottam (előtte be volt váltva 1-esbe) majd kuplung felcsap és a 2. ilyennél be is indult.. utána leállítottam és be tudtam rúgni... ezért nem értem, hogy mi baja lehetett:(


De most meg szerintem az úszó szenved... ma konkrétan megyek vele.. lefulladtam.. majd nézem h konkrétan a túlfolyón olyan sebességgel folyik a benzin mint ha lehúztam volna a karbiról a csövet és ott engedném ki... szétszedem a karbit belövöm az úszót.. majd beindítom semmi.. mire felülök rá megint folyik.. szétszedem el van állítódva az úszó xD sztem az úszó mehetett tönkre

2014. ápr. 21. 20:49

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!