Miért van ilyen idétlenül megépítve a Ferihegyi gyorsforgalmi út?
2x1 sávos, mindkét szélév végig acélkerítés. Mellette pedig mindkét irányban fut még út. Miért építették így? Baj esetén esély sincs rá, hogy az ember elrántsa a kormányt. Mindenképp törik az autó. Ha egyáltalán kitud térni és nem fogja meg az a szar.
Itt is pl. ez lehetett, ha nincs az a hülyeség ott, akkor lehet, hogy nem történik baleset. Fel nem fogom miért kell így megcsinálni az utakat. Na meg sok városon kívüli főút van, hogy pont az út szélére szorosan nagyon vastag kérgű fák ültetve. De miért? Ott meg ha nem az autó, a fa végzi ki az embert. Miért nem lehetett arrébb ültetni vagy mittomén!? Oké, hogy környezetvédelem meg minden, de azt meg pl. úgy csinálnám meg, hogy az úttól 6-7 méterre végig acélkerítés és utána a fák. Hogy legyen hely félrerántani a kormányt, vagy ha esetleg valaki elalszik, akkor megfogja az acélkerítés a fa előtt. Így lenne környezetvédelem meg biztonság is. Pl. az 5-ös út ilyen Alsónémedibe tartó szakaszon! Tovább egy darab fa sincs, csak szántóföld meg pusztaság, de pont az út szélére muszáj szorosan fákat telepíteni libasorba...
Csatt mindig csak abból van, ha valaki nem a szabályok szerint játszik. Ha minden utat hülyebiztosra építenénk, akkor minden út 2*8 sávos lenne 50 méteres kavicságyas bukótérrel mindkét oldalon.
Mi a baj azzal, ha egy fának vastag a kérge? Vastag törzsűre gondoltál nem ? Az szerintem is ökörség volt. Mindenhova inkább valami lazább szerkezetű cserjés/bokros kellett volna, ami esetleg még tompít is egy becsapódást.
és például miért kell 1 méterre rakni az úttól a lámpaoszlopokat? Miért kell minden út mellé közvetlenül árkot ásni, nem két méterrel odébb? Miért nem lehet fél méterrel szélesebb minden út?
Mert nálunk minden az előírások szerint lesz megépítve, azokat meg íróasztal mögül írják.
Ez volt az első autópálya Magyarországon. Akkor még ez a szó sem volt feltalálva. Akkor még gyorsforgalmi út volt.
Nem a mai forgalomhoz és járműméretekhez, sebességhez készült. Gyorsan ki lehetett jutni a repülőtérre a városból.
Egyébként semmi olyan nincs az úttest körül, amely máshol ne lenne meg. A mentés csak a mélyen vezetett részeken lehet akadályozott, ha nagy a galiba. A szalagkorlát nem akadály.
ez egy jó kérdés, sajnos azt kell feltételeznem, hogy tudatosan tervezik így az utakat, hogy közvetlenül az út mentén kavics, hogy megcsússz, ha nem elég fél méterre rá egy bazi nagy áropk, ha abba belecsúszol tuti pörögsz vagy 50-et mire megállsz, ha még ez sem elég ottvannak a hülye fák.
Semmi értelme nincs hogy oda ültetik őket, gondolom HAARp projecttel van összefüggésben, a népessségfenttartó szelekció önműködő folyamatát hivatott kiszolgálni, ha számítana az ember élet, akkor normális utakat terveznének, mint Amerikába.
2*1 sávos út, de az megfelel a hazai 2*2-nek, mellette puszta, sivatag, sehol egy oda nem illő tárgy az út mentén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!