Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Miért nem ezt a vonalvezetést...

Miért nem ezt a vonalvezetést követik az autópályák?

Figyelt kérdés

Jó oké csaltam egy kicsit itt-ott a határral meg a Tiszával is :) de ha a valódi határokkal lenne ez a kép akkor is lényeg nem változik, és az autópályák vonalvezetése így is úgyis jó. Miért nem csinálják azt hogy kijelölik hosszútávra hogy így tervezik, aztán ezt összehangolnák más országokkal és évek-évtizedek alatt megvalósítanák? Nos szerintem az ez az infrastruktúra rendszer a leghatékonyabb amit csak el lehet képzelni. Ha jól megnézitek nincs olyan pont az országban vagy európai tranzitfolyosó aminek vonatkozásában ez értelmetlen.


Narancssárga az autópálya (elválasztott 2x2 sáv + 2x1 leálló sáv, max. 130 km/h) sárga a gyorsforgalmi út (elválasztott 2x2 sáv, leálló sáv nélkül, max 110 km/h) Értelemszerűen az esetleges jövőbeli bővítési lehetőséget szemelőt-tartva.


[link]



#autóút #autópálya #gyorsforgalmi #Tranzit-folyosó #Tranzit-forgalom
2014. márc. 27. 08:04
 1/7 A kérdező kommentje:
Figyelembe vettem a turisztikai szempontokat, a nagyvárosokat, és az európai tranzitfolyosókat.
2014. márc. 27. 08:07
 2/7 A kérdező kommentje:

Ha pl. Trianon így alakul és egy kicsit kisebb a korrupció akkor napjainkra eltudnám képzelni hogy itt tartanánk.


[link]

2014. márc. 27. 08:17
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Elvben nem lenne rossz, de vonatkoztassunk el a költségektől (ami korrupció nélkül is hatalmas lenne).


Kis falvakat, városkákat ki kell kerülnie az autópályáknak, nem mehet át rajta, mert senki sem örül egy 5000 fős településen hogy egy 2x2 sávos autópálya megy el rajtuk. Mondjuk ezt még ki lehet kerülni, de így csak hosszabb lesz (+ költség).


A nemzeti parkokat, tájvédelmi körzeteket nem vetted figyelembe.


Meg ekkora úthálózatot karbantartani, felügyelni nem kevés emberes feladat, ehhez több közútkezelő és rendőr kéne.


Amúgy tetszene, csak pár apróság átgondolatlan.

2014. márc. 27. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nyitott vagyok az építő kritikára. Melyik rész?
2014. márc. 27. 09:38
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Ilyet én is csinálgattam régen :) Sőt még nagy Magyarország térképpel is.

Ahogy előttem szóltak hogy figyelembe kell venni ezt-azt (tájvédelmi terület falvak, nemzeti parkok. hegységek)


Érdekességkép:

amikor tervezték az M1-et ha jól emlékszem (amikor olvastam róla) még Esztergom felé akarták eleinte vezetni, majd idővel áttervezték a vonalvezetését és Tatabánya felé tervezték inkább.

De érdemesebb utána olvasni hogy pontosan hogy is volt

De azt akarom mondani hogy ahogy az idő telik és fejlődik egy város akkor lehet hogy az a város közelében érdemes vinni az autópályát, nem ahogy eleinte mondjuk tervezték.


A körgyűrűkre manapság nagyon rááltak azok meglesznek. Majdnem kész az M0 is. PL.: Székesfehérvárnál is csinálgatják, és a Szolnoki északi elkerülőbe is belekezdtek.

2014. márc. 27. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Üdv! Kíváncsi vagyok a képre, illetve megnézném, hogy esetleg mi az akadálya, hogy úgy legyen, csak a kepfeltoltés.hu már nem működik, esetleg valamilyen más módon megoldható, hogy megnézzem? :)
2018. márc. 14. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Szia! Engem is érdekelnének a képek, esetleg valamilyen módon el tudnád nekem juttatni?
2018. jún. 30. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!