Suzuki Sepia ZZ nem indul. Mi lehet a baj?
Karburátort pucold ki és nézd meg hogy a benzincsap rendesen átereszti-e a benzint.
Gyújtásuk ezeknek örökös, mint a nyomorúság, azzal nincs baj, hiszen ha kap benzint be is indul.
Ma kiszedtem a karbit,meg szét is és ilyen rászáradt homok darabok benzinnel keverve...érdekes volt. Mibe tudom ezt leáztatni? Az elektronikával nem hiszem,hogy baj van mert ha rárúgok 1 pillanatra világít a lámpa(akkumulátor nélkül).
Csak akkor gondolom mostmár szét kéne húznom az egész blokkot lehet az is koszos...
A blokkot ne húzd szét. A karbit pucold ki és mehet.
Én benzinnel szoktam elmosni. A fúvókákat is fújkáld át rendesen.
Az, hogy világít a lámpa, semmit nem jelent, mert más tekercsről kapja az áramot. Karbiban homok van, több oka is lehet, de mindenképpen gáz, nem tesz jót a hengernek a kvarc-kenés. Le kell tömíteni a réseket. Ha valahol fals levegőt szív, okozhatja az alapjárat ingadozását. Ha a karbi talp elgörbült már,(gyakori gond)ott is beszivároghat, akkor nincs vákum a karbiban, vagy kicsi. Gondot okozhat a benzincsap, valamint a saját keverésű, túlolajozott benzin is. Beteszed a pipába a gyertyát, odatartod a vázhoz,(lehetőleg vastag kesztyűben, mert üt), és ha szikrázik:ok. Ha sok a levegő, pörög, mint állat, de erőtlen. Ha kevés, akkor alacsony fordulat, gyakran leáll.
Keveréket tudsz állítani a súbertűn lévő karika le,fel pakolgatásával.
Sok sikert
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!