Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Isuzu motoros Opel tulajok,...

Isuzu motoros Opel tulajok, válaszolnátok pár kérdésre?

Figyelt kérdés

Isuzu motoros dízel Opelt szeretnék a közeljövőben vásárolni. Igazából a 3 variáns az F Astra, a B Corsa, illetve a B Vectra. Ezekbe ugyanaz Isuzu motor került, csak más a 'csomagolás'?


A másik kérdésem arra vonatkozna, hogy melyiket érdemes belőle választani? 1.5, 1.7, 1.7 TD? Van egyáltalán Isuzu motoros, turbó dízel? Mert olvastam már olyan véleményt is, hogy Isuzu csak szívót gyártott.


Azt tudom, hogy rendkívül megbízható motorok, de úgy számszerűsítve, körülbelül mennyi kilométerrel érdemes még beruházni rájuk, ha egy évben olyan 20-30 ezer kilométernél nem tervezek többet menni? Illetve a turbó esetleg csökkenti az élettartamukat és megbízhatóságukat? Nektek tulajoknak, milyen tapasztalataitok vannak? (menetteljesítmény, fogyasztás, megbízhatóság terén)


Illetve utolsó kérdésként: ha feltüntetve nincs, akkor van olyan dolog amiből egyből megállapítható, hogy Isuzu, vagy az Opel dízel motorjáról beszélünk-e?


Válaszaitokat előre is köszönöm!


2014. ápr. 3. 18:03
 1/6 anonim ***** válasza:
Nekem 2003-as C Corsám van.400.000 km van benne,futárautó.6litert eszik városban,olajat nem eszi.Megbízható kis gép.Dízel mivoltjából még nem volt meghibásodása,ha jó akksi van benne,akkor télen pöccre indul.(minimum 72 Ah,700A).Szerintem érdemes ilyenben gondolkodnod.
2014. ápr. 3. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
88%

"Van egyáltalán Isuzu motoros, turbó dízel?"


Persze hogy van! Nekem egy 101 lóerős, 240Nm-es példányom van (Z17DTH) változó geometriás turbóval, interkúlerrel egy H Astrában.

De a 110 és 125 lóerős változat is ugyan ennek a motornak a továbbfejlesztett változata.


Az enyémben 204.000km van most. Eddig elektronikai (főtengely jeladó), egy tömítés és egyszer egy hűtővízcső kidörzsölődési problémám volt. Tehát nem komoly és költséges dolgok.

Szerintem a turbótól sem kell betojni. Nemrég láttam hozzá boltban gyári GM vadonat új turbót 160.000Ft környékén, de a felújítás is megvan gyári középrésszel egy százasból.


A menetteljesítményei egy utcai közlekedésre szánt autóhoz szerintem bőven elég, sőt. Ha rendesen taposom, tapadok az ülésbe, 130-nál 5.-ben is ha rálépek a gázra azonnal határozottan megindul. Emelkedőn sem kell visszaváltani.

De mondjuk egy gyengébb szívódízelnél ezek valószínűleg korlátozottan lesznek érvényesek.


Fogyasztás: Átlagban 6 liter körül, úgy hogy rengeteget megyek vele autópályán 130-140-es tempóval. 90-100-as tempónál az 5 körüli érték nem lehetetlen elérni. De a gyári 4,2-es adat szerintem kissé túlzó.

15.000km-enként cseréltetek benne olajat. Ez alatt gyakorlatilag nulla az olajfogyás.

2014. ápr. 3. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

A G Astrában már 1,7 dti motor van. De gyártottak néhány 2,0-ás szériát is. Mind a kettő Isuzu motoros egyaránt.

De te a régebbi motorokat szeretnéd. De szerintem az F astrában is turbos van.

A B vectrában viszont már úgy tudom mind a két motor van ( F és G), mert párhuzamosan gyártották az F és a G szériával.

Az újabb az Y17DT motoródú.

2014. ápr. 3. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

"Illetve utolsó kérdésként: ha feltüntetve nincs, akkor van olyan dolog amiből egyből megállapítható, hogy Isuzu, vagy az Opel dízel motorjáról beszélünk-e? "


Pontosan nem tudom a különbséget. De ha összeveted a kettőt az Isuzu motorosban a hűtővíz tartály és még valami - de nem tudom mi- teljesen máshol van. Erről tudod megkülönböztetni. Nézz meg egy olyat a neten ami tuti Isuzus meg egy olyat ami tuti opelos. Akkor látod a különbséget.

2014. ápr. 3. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

F astrában tuti van turbós dízel.

Egyszer kipróbáltam egy ilyet de alacsony fordulaton nem nagyon ment. Nekem ez furcsa is volt. De lehet hogy azért nem ment mert "sima" turbó van rajtuk

2014. ápr. 4. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az F Astrában és a B Corsában volt szívó és turbós 1.7-es Isuzu motor, a B Vectraba csak a turbós került. A legegyszerűbben a forgalmiból derül ki, ezek mind 1686 köbcentisek.

Az 1.5 az régi, felejtős. A szívó elég elnyűhetetlen, cserébe nem megy :D

A turbós is ugyanolyan megbízható, mint a szívó, persze eggyel több a hibaforrás.


Akármennyire is megbízható és egyszerű motorok voltak ezek, azt jobb ha tudod, hogy már eljárt felettük az idő. Ezekben is ugyanolyan kopó alkatrészek vannak, mint akármilyen másik motorban, előbb utóbb felújításra szorul az adagoló, a turbó... Főleg, hogy mindegyik minimum 1,5-szer megjárta a Föld-Hold távolságot. A valós futást az esetek 90%-ban nem fogod megtudni.


Nekem egy 1.7 szívó B Combom van. Városban el lehet vele kocsikázni, 60-ig egész dinamikus, viszont a 60 ló az erősen behatárolja a felhasználási lehetőségeket. Egyszer végigzavartam Miskolctól Pestig 130-cal ( persze csak a sík szakaszokon ), az már több mind kínzás volt.


A fogyasztása az nagyon jó. Nálam normálisan hajtva 4,8-6 liter között van, viszont 100-nál gyorsabban nem járok vele és nem nagyon szoktam vele komolyabb terheket cipelni. A turbós sem eszik többet, cserébe valamivel jobban megy, viszont én egy B Vectrában már hanyagolnám. Beül 3 ember, benyomod a klímát és onnantól előzni csak lejtőn hátszélben fogsz.


Ha nem sietsz sehova, akkor nem rosszak ezek, viszont ha sokat szeretnél haladós (tartós 130-150km/h) tempóban pályázni, akkor felejtősek.

2014. ápr. 4. 01:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!