Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » KTM LC4 620 Tuning, de hogyan?

FADDI NORBERT kérdése:

KTM LC4 620 Tuning, de hogyan?

Figyelt kérdés
A helyzet a következő lenne az van hogy kb 140 145 nél abbahagya a kaparást onnan már csak gyorsul persze ezt földúzon teszi végig ha esik ha fúj.erre kéne megoldás mert szeretnék tovább szántani vele de nem megy igaz ott már az út is elfogy de ez megis lászik a motoron is meg néha rajtam is,jó lenne ha irnátok valami megoldást erre a problémára legalább 1 170 ig végig száncson mint egy dutra ogyan mélyen na cső

2014. márc. 31. 23:37
 1/4 burkus máté válasza:
kedves norbert . itt sajnos az a helyzett lépett föl hogy a ktm be tegyél egy ifa blokkot és akor lehet h még 170 fölött is kaparni fog :D
2014. ápr. 1. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
ez jól hangzik akkor már csak az a kérdés melyiket ajánlanád kendves válaszadó a 4 vagy a 6 hengeres blokkot ,ja és még azt ird meg a blokkot a motorba tegyem v a motort a blokkba v előre is köszönöm
2014. ápr. 1. 00:22
 3/4 A kérdező kommentje:
köszönet azt hiszem választottam [link]
2014. ápr. 1. 00:26
 4/4 anonim ***** válasza:

Én az Uazt jobban ajánlanám :)

szerintem itt fuss egy kört tunningal kapcsolatban [link]

Nos ha tovább akarsz szántani akkor lehet hogy az áttételen variálhatnál,tehetnél fel durvább kipufogót,blokkba is bele lehetne nyúlni de szerintem abba nem kéne mókolni.

2014. ápr. 1. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!