Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megeri beletenni a 4. Sebessge...

Megeri beletenni a 4. Sebessget a simsonba vagy inkabb gyari 4 sebesseges bllokkal szerelt simsont vegyek?

Figyelt kérdés
Lenne egy jo 3sebesseges simson de nem tudom hogy megvegyem e mert nem tom mennyiert lehetne beletenni a 4. Sebesseget meg sztem az nem lenne olyan jo mint a gyari 4sebesseges. Szerintetek megvegyem?
2014. márc. 30. 21:24
 1/8 anonim ***** válasza:

Akarod terepen használni, vagy akarod később tuningolni? Ha nem, akkor felesleges a 4 sebességes blokk. Egyébként egy utólag, gyári alkatrészekből összeszerelt 4-es váltó pont ugyan olyan jó mint a gyári.

(Üdvözlettel egy 4 sebességes Simson tulajdonosa, akinek volt már 3 sebességes is)

2014. márc. 30. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Az utólagos beépített 4. sebesség nem ugyanaz mint a gyári...

A 3 sebességes váltó 3. fokozata ugyanaz mint a gyári 4 sebességes váltó 4. fokozata, csak a rövidebb fokozatok között kisebb a "lyuk" mint a 3-asban. Az utólagos 4.-et hosszító áttételnek is hívják, ugyanolyan marad az 1-2-3 fokozat, csak hozzádobnak 4.-nek egy még hosszabbat. Gyári motorba nem sok értelme van, tuning gépekbe viszont nagyon sok. Nekem a 70-es 4 felömlős 95-öt ment vele, 17-es lánckerékkel párosítva.

2014. márc. 30. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
tehat akkor a gyari 3 sebesseges blokk 3.fokozata ugyan akkora mint a gyari 4 sebesseges blokk 4.fokozata? Es ha a gyari 3 sebesseges blokkba beleteszem a 4. Sebesseget akkor az jobban fog menni mint a gyari 4 sebesseges,mert az utolag beletett sebesseg fogaskereke nagyobb mint a gyari 4 sebessegese? Jol ertelmeztem? Bocsi az ekezetekert csak szar a billentyuzetem.
2014. márc. 30. 21:54
 4/8 anonim ***** válasza:

2.


A hosszú 4-est most hadjuk, az még tuning motoron is egy elcseszett karakterisztikát ad.

Ha vesz bontásból egy 4 sebességes váltót mindenestől és berakja a 3 sebességes helyére, az ugyan olyan lesz, mint ha gyárilag 4 sebességes lenne.

A 4 sebességes váltó 2. fokozata rövidebb, a 3. pedig hosszabb, mint a 3 sebességes másofik fokozata. Az 1. egyforma mindkettőben. A 4. ugyan az mint a 3 sebességesben a 3.

Röviden a 3 sebességes 2. fokozata van ketté osztva egy rövidebb és egy hosszabb fokozatra.

2014. márc. 30. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
*hagyjuk
2014. márc. 30. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Egyesnél és 4.-nél a pont, a második zöldségeket mond.


Én 10 éve járok napi szinten különböző Simsonokkal, párat már raktam is össze, vagy 4 éve egy 70-es 4F darabot hajtok...

2014. márc. 31. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Tessék hülye gyerek, a cikk is zöldségeket beszél? Lap alján megtalálod az áttételek.


A gyári 3-as és a gyári 4-es váltó első és utolsó fokozata UGYANAZ. 10/44 és 22/34, csak a köztes fokozat/ok vannak jobban elosztva, így nincs akkora "lyuk" a 4-es váltóban, de a végsebesség egyező fordulatszámon UGYANAZ.


Nézz utána mielőtt beledumálsz idiótaságokat...


4 évig simsonoztam, volt s50-es, 51n-es 3 sebis, 51b 4 sebis enduro, 70/4f "gyorsító" 4-es váltóval, csak tudom milyen a váltó kiosztása, 12-13-14-15-16-17-es lánckerekekkel. Nem mindenki viszi szerelőhöz a motorját ha valamit javítani kell rajta, hanem megoldja maga és nem csak a gép előtt szakérti a dolgokat...


[link]

2014. ápr. 1. 01:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Na tisztázzuk! Te ezt írtad: "Az utólagos beépített 4. sebesség nem ugyanaz mint a gyári.."

Én pedig ezt: " 3 sebességes váltó 3. fokozata ugyanaz mint a gyári 4 sebességes váltó 4. fokozata, "

Az 1. egyforma mindkettőben. A 4. ugyan az mint a 3 sebességesben a 3.

Röviden a 3 sebességes 2. fokozata van ketté osztva egy rövidebb és egy hosszabb fokozatra.


Vagyis ugyan azt írtam mint te a legutóbbi hozzászólásodban. "A gyári 3-as és a gyári 4-es váltó első és utolsó fokozata UGYANAZ."

Az hogy nem bírod értelmezni, az már a te bajod, de nem kéne itt hőbörögve leírni ugyan azt amit én, csak átfogalmazva.


"4 évig simsonoztam, volt s50-es, 51n-es 3 sebis, 51b 4 sebis enduro, 70/4f "gyorsító" 4-es váltóval, csak tudom milyen a váltó kiosztása, 12-13-14-15-16-17-es lánckerekekkel. Nem mindenki viszi szerelőhöz a motorját ha valamit javítani kell rajta, hanem megoldja maga és nem csak a gép előtt szakérti a dolgokat... "


Hogy beszálljak a versenybe: Nekem jelenleg van egy S51 Enduróm 4 (sebességes) és egy S50-em. De ezeken kívül volt még 2 darab Schwalbem is, egy turbó hűtéses és egy S51 blokkos (3 sebességes) is. Én sem hordom/hordtam őket szerelőhöz, mindet én javítottam.

2014. ápr. 1. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!