Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha mondjuk 50km/h -s sebessége...

Ha mondjuk 50km/h -s sebességel haladok és tövig nyomom a féket, akkor mi történik?

Figyelt kérdés
Szóval:Nagy sebességel jövök,hirtelen fékeznem kell,és lehet csak azt,h gázról leveszem a lábam,és egyből amennyire tudom benyomom a féket.akkor lefulladok? mikor vagy kell-e ilyen kor kuplung együttes,vagy előzetes használata?

2014. márc. 30. 14:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
91%

Ilyen fékezésnél először benyomod tövig a féket, és követlenül UTÁNA nyomod a kuplungot, elkerülve ezzel a lefulladást. Ha csak a féket nyomod be, akkor leesik a fordulat, és lefullad a motor.


Hozzáteszem amikor ilyen helyzet áll elő, hogy minél hamarabb meg kell állni, akkor legkevésbé az érdekli az embert, hogy most le fog-e fulladni az autó, vagy nem. Ezenkívül nekem reflexből megvan az a mozdulat, hogy ha ilyen helyzet áll elő, akkor fék és kuplung. Nem egy nagy was ist das.

2014. márc. 30. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
56%
Látszik, hogy nő vagy és fingod nincs mit csinál a kuplung. Nem tudom az ilyeneket hogy engedik át vizsgán.
2014. márc. 30. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
81%

Először sima üzemi fékkel(amit a lábaddal működtetsz) fékezel, majd mielőtt a kocsi fordulatszáma közelít az alapjárati fordulat számhoz, akkor kinyomod a kuplungot is. Ez így jó, de inkább fulladjon le a kocsi, de akkor is hamarabb megállsz.

okai: amíg a motor fordulatszáma esik, úgy van motorfék is, és minél magasabb a fordulat, annál jobb a fékrásegítés, vákuum elvén, benzinesnél a szívócsőben nagyobb a vákuum, dízelnél pedig a vezérműtengely hajtja a vákuumszivattyút, így ott is jobb a nagyobb fordulat.

2014. márc. 30. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
9%
1.és 3.nak köszi! 2-dik meg minek írkál ide,inkább tartsd meg a h.lye véleményedet,még csak tanulom a vezetést paraszt!
2014. márc. 30. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Vészfékezésnél azonnal kinyomjuk a kuplungot, amikor rúgunk egy erőteljeset a féken. A rúgás azért kell, hogy rögtön a teljes fékhatás kialakuljon. Ekkora lassulásnál a motorfék elhanyagolható, csak a gondot okozza azzal, hogy alapjárat közelében visszaengedi rá az üzemanyagot.


A reflex ilyenkor úgyis az, hogy mindkét lábbal rúgsz egyet.

2014. márc. 30. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

"...dízelnél pedig a vezérműtengely hajtja a vákuumszivattyút..."


Már amelyiknél! Az enyémen pl a generátor végén csücsül a vákuumszivattyú. De a kérdés szempontjából ez nem lényeges.

2014. márc. 30. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
88%

#4: Skizofrén vagy, vagy csak nem tudod, hogy épp melyik nickeddel vagy bejelentkezve! Jó lenne ha nem magadnak válaszolgatnál!

:D

2014. márc. 30. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Vészfékezésnél azonnal be kell nyomni a kuplungot is! Nagy baj, ha ilyenkor lefullad az autó, mert lehet nem tudsz megállni, és korrigálni kell a kormánnyal, de ha lefullad az autó, akkor elmegy a szervó és a fékrásegités is!
2014. márc. 30. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%
Harkonnen, ne bántsd. Tuti a másik nickről nyomatja a lepontozást ezerrel majd :D
2014. márc. 30. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
ha blokkol a kerék lefullad az autó...?
2014. márc. 30. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!