Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Karburátor visszadurrog-miért?

Karburátor visszadurrog-miért?

Figyelt kérdés
Régi karbis autóm van,mostanság gyorsításkor ezt tapasztalom.Mi lehet a hiba oka?
2014. márc. 27. 22:41
 1/9 anonim ***** válasza:
0%
A karbi durrog vissza? :O Az elég érdekes jelenség lenne...
2014. márc. 27. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Nézesd meg a gyújtást, valószínű hogy túl nagy az előgyújtás. Nem csörög be a motor ha 3-ba odalépsz 40-nél.?
2014. márc. 27. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

szegény keverék is ok lehet

ill a gyorsításnál nem fecskendez be benzint

ha ilyen típus,mert azt nem írtad milyen gépről van szó

2014. márc. 27. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
a harmadik jókat írt, elképzelhető hogy a kis befecskendező fúvókához tartozó kis membrán megvan repedve ezt 4 csavar fogja a karbi oldalán.
2014. márc. 28. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Vagy az előgyújtás nem megfelelő, vagy túl szegény a keverék. Ha a gyorsítószivattyú nem működik jól, akkor gázadásra megtorpan, majd rettenetes lövöldözés kíséretében gyorsuk, ha a szivattyú jó, de általánosságban szegény a keverék, akkor gázadásra meglódul (a gyorsítótól elég benzint kap), aztán durrog.

Az előgyújtásnál is lehet probléma a túl kicsi alapelőgyújtás, de akár az is lehet, hogy a vákuumos előgyújtás-szabályzód adta be a kulcsot, terhelés hatására nem növeli az előgyújtást. De sokat segítene, ha írnál egy autótípust.

2014. márc. 28. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat,ez egy Yugo egytorkú
2014. márc. 29. 09:59
 7/9 A kérdező kommentje:

Weber lic. a karbi,elektronikus gyújtás,vákumos előgyújtás szabályzóval. Gyorsításkor jelentkezik ez a hangjelenség,kicsit megtorpan,majd húz.

Legalább is így volt tegnapig,ma sajnos már el sem indult.

2014. márc. 29. 10:05
 8/9 anonim ***** válasza:

Jó tippek amiket írtak a fentiek. Talán még pár ötlet lehet hogy segít.


Nézd meg a gyertyákat, ha szinte fehéres akkor elképzelhető hogy kevés anyagot kap. Ha valamelyik meg olajos ot lehet hogy nem jó a gyertya, gyertyapipa, kábel, vagy a gyújtás elosztó fedelében a szegmens. Lehet hogy valamelyiket cserélni kell, lehet hogy elvannak már égve pll gyújtás elosztó fedélbe a szegmensek. Vagy elkopott a szén középen ami a rotorral érintkezik vagy a rotor vége ami a szegmensekkel van kapcsolatban. Vagy a vákumos előgyújtás szabályzó, ha beindul esetleg akkor letudod ellenőrizni, ha lehúzod róla a csövet és a motor nem reagál semmit, mondjuk terheléskor akkor valószínű hogy az lehet a gond.


Lehet hogy AC pumpa, vagy dugulás a tank és az AC közti csőben, vagy benzinszűrő.

Ha leveszed az AC-ról a csövet és picit rá indítózól annak 1 méter magasba fel kell hogy nyomja a benzint. Ha nem tudja, akkor lehet hogy dugulás (csőben) vagy AC-ba a membrán szakadt.


A karbi és az AC közti csövet is nézd meg, utána elméletileg a karbiban is van egy szűrő pont ott ahol a benzincső csatlakozik és talán egy 19-es kulcsal tudod kihajtani és látod a pici szűrőt.


(de ez nem biztos mert nem ismerem pontosan a típust) ha idáig minden OK akkor vedd le a levegőszűrőt és a karbinál mozgasd a gázt, elméletileg látnod kéne ahogy a kis fúvóka befecskendezi a benzint. Ha nem akkor ennek a membránja szakadt lehet.

És nézd meg a szivatónak a pillangószelepjét is annak teljesen függőlegesben kell állnia.


Én még kipucolnám az egész karburátort és megnézném a benzinszintet is és minden tömítést ahol esetleg fars levegőt szívhat vagy elmehet a benzin.


Vagy még komppressziót is érdemes lehet méretni, ha gyenge valamelyik hengernél, elképzelhető hogy, kopott a henger és persze a gyűrűk, de az is elképzelhető hogy valamelyik szelep megégett és ez miatt pl ha a szívó akkor visszanyomja a nyomást a szívócsövön keresztűl a karbiba. Hasonló tünet mint a nagy előgyújtás. Most hirtelen ennyi ugrott be :)

2014. márc. 29. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Ja még annyi, hogy ezek ha jól emlékszem, vezérműszíjas motorok, ha esetleg valamiért átugrott egy fogat a vezérlés, az is okozhatja ezt. Ha több fog átugrik akkor gáz van. Bár nálad ez biztos hogy nincs , de 1 fog azért még átugorhatott, de ezt ne vedd készpénznek.
2014. márc. 29. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!