Üdv! Bmw E39 520i 96os. Milyen tuning lenne érdemes?
InterCooler? Chip? Tippeket várok és segítséget!
Figyelt kérdés
2014. márc. 18. 19:17
1/6 anonim válasza:
Olyan tuning lenne érdemes ami nem vágja szét a motort, de valszeg nem akarsz milliót rákölteni. Kevesebbért meg hülyeség tuningolni, mert csak károd lesz belőle.
2014. márc. 18. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Az a BMW csak 2 évvel fiatalabb nálad :)
Nem, nem érdemes tuningolni, szerintem ne erősítsd azt a sztereotípiát, hogy a mai 20 éves gyerekek mind bmw-s boyracerek.
Az autó motorján kb. 10%-ot lehet nyerni chiptuninggal, az nem sok. Intercooler meg minek bele? Ez nem turbós. Turbót se tegyél rá, mert nem ahhoz méretezték a motort és drága is lenne. A Bmw motorok szeretik, ha hűvös levegőt kapnak, van egy olyan egyszerű tuning módszer, hogy egy hidegboxból jön a levegő, vagy lentről, a lökhárító legalsó pontjáról van felvezetve. Koppánykipufogót se tegyél rá, mert csak égő. Egy ilyen autóval lazán krúzolni kell, nem versenyezni.
2014. márc. 18. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Rakj bele V8-as M62 blokkot. :)
2014. márc. 18. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Lehet tuningolni amúgy persze, de készülj rá, hogy ha komolyabban gondolod, akkor valószínű többe kerülne mint amennyiért a kocsit vehetted... Keret nélkül meg nem lehet mondani semmit, chippel felesleges törődni, itt nem fogod észrevenni a különbséget, esetleg akkor ha úgy nyúlnak hozzá, hogy mellé a fogyasztás és a motor élettartama is megugrik felfelé és lefelé.
2014. márc. 19. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
semmi értelme tuningolni. amennyiből meg tudnád csinálni rendesen abból és nagyon jó állapotú 540i-t veszel ami GYÁRILAG is erősebb amit ki tudnál hozni.
intercoolerhez meg turbó is kéne ami eleve egy milla. (nem kókányolva). szóval maradj a gyárilag erős autónál...
2014. márc. 19. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Nem mondták neked vétel előtt, hogy a 20i nem egy versenyautó? Ha száguldozni akarsz, minimum 25i, mert még a 23i se egy izompacsirta, a 130-at bármelyik viszi kényelmesen, de gyorsulgatni meg repeszteni kevés a 2 leggyengébb verzió. A 25i 190 lova már jobban harap, a 28-ban meg a 30-ban még alacsony fordulaton is van gazdagon nyomaték, a V8-akat meg nem kell részletezni...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!