Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jobbkormányos autó átalakítása...

Jobbkormányos autó átalakítása szettel, munkadíjjal együtt kb mennyibe kerül?

Figyelt kérdés
BMW 323Ci 1999 ről lenne szó.

2014. márc. 18. 17:28
 1/5 anonim ***** válasza:
73%
Haver akarta fél éve behozni az Angliában használt autóját, és átalakíttatni, amikor hazajött. Legkevesebb 7-800 ezres ajánlatokat kapott a régebbi Subarura. Nem érte meg. Inkább eladta kint és vett itthol egy jobbos autót. Ha valaki autószerelő akkor a munkadíjat meg tudja spórolni. Sok munkával jár egy ilyen átalakítás. Ha jó üzlet lenne, akkor sokan csinálnák. De nem csinálják.
2014. márc. 18. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
71%
Bocsánat, a haver balos autót vett itthol, a jobbos helyett. Jó olcsók Írben meg Angliában a jobbosak. Nem csoda, mert eladhatatlanok a kontinensen és még az átalakítás se éri meg. Inkább használja úgy aki mégis behozta, mint átalakítsa drágán.
2014. márc. 18. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
34%
bmwkre van átalakito szett 130 körül a többi már csak bezserelés dolga azse nagy ördöngösség:)
2014. márc. 19. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Volt már hasonló kérdés, alul mutatta hasonló kérdésként, igaz más autóra de erre is jók a válaszok:

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__448..

Nem úgy megy, hogy csapjunk a lecsóba és csak úgy behajítjuk az átalakító szettet.

Tudom, mert gondolkoztam már abban, hogy eladásra hoznék be jobb kormányos autókat, még e46ot is, és átalakítanám hogy még így is olcsón tudjam adni nagy haszonnal. Utánanéztem rendesen és rájöttem , hogy sajnos NEM ÉRI MEG.

Általában nincs olyan, hogy szett, ezek bontott alkatrészek. A bontott műszerfalat becézik szettnek, az is elég hiányos és ami olcsó, az ütött kopott is ráadásul. Ezekben pl még az utasoldali légzsák sincs meg ami elég drága és a jobb kormányosét nem lehet beletenni.

Az átszereléshez a tűzfalat is át kell alakítani. Például a pedáloknak kell rögzítési pontot kialakítani, és mindennek, ami majd a bal oldalon megy át a tűzfalon. Azután kiszerelni az egész kócerájt. Nekem csak a szivárgó fűtőtest miatt kellett mostanában szétszedni a középrészt és az volt másfél nap, és több 10e ft míg kész lett. De legalább jó is lett, mert jól le lett szigetelve és többet az életbe nem fog az illesztéseknél szivárogni.

Ha kint van a komplett műszerfal,a vezetékek stb. ami nem kis munka, akkor átalakítani a tűzfalat, utána leszigetelni mindenhol, ráfesteni ahol kell, hogy a korróziót megelőzzük. Eztán visszaszerelgetni mindent, a pedálokat, vezetékelést, előfordulhat, hogy cserélni is kell a kábelostort, tesztelni, hogy nincs-e szakadás, bekötögetni, a műszerfalat visszaszerelni, állítani a computeren, a műszer elektronikáján is állítgatni kell mindenképpen, átírni a megfelelő km számot, az sem 2 fillér. Az ülések,ablakemelők elektronikáját is csereberélni kell. Ha az ülés memóriás, elektromos akkor a kezelőszerveket is ami előfordulhat hogy új első ülések vásárlását is szükségessé teszi. Cserélni kell az első lámpákat is, mert a jobb kormányos autókénak más a vetítési képe. Akkor még sok dolgot kihagytam a felsorolásból. Az első gondolata az embernek az, hogy ó hát biztos pikk-pakk megvan, csak kiveszem a jobb oldali és beteszem bal oldali műszerfalat. Sajna nagyon nem. Aztán még megbukhat, ha át akarjuk tolni a műszakin, ha valami még mindig nem stimmel. Akkor az is pénz. Egyszerűbb úgy használni ahogy van, jobb kormányosként. Szinte eladhatatlan lesz itt, de legalább olcsón van.

2014. márc. 19. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Kockabogaras válasza:
Csatlakozom az előttem negatívan szólókhoz. Sajnos nem lehetséges, vagy gazdaságilag nem éri meg ami ugyanaz hiszen eleve spórolásból merül fel a kérdés. Lehetne azt mondani hogy van olyan különlegesség aminél nem a pénz a szempont, de ott az eredetiség elvesztése még nagyobb probléma. Annyival egészíteném ki a listát hogy cserélni kell még: fém fékcsövek, kerék sebesség érzékelők, esetleg abs fej egység, kormány gép és szervó illetve csövek, klíma csövek és rossz esetben kompresszor, szinte az összes kábel korbács az utas és motor térben, ablaktörlő mechanizmus karokkal és motorral, belső ajtó kárpitok az ablakemelő miatt a kábelekkel, elektromos tükör állítás, generátor fő kábel az akku át helyezés miatt (15 cm különbség hurrá). Ja és említettük már hogy a 2000 utáni autók többsége dupla aszimmetrikus tűzfalat kapott? Ma már nemet váltani egyszerűbb. Régen ez működött, nagyon egyszerű gépeknél ma sem kizárt de ezek inkább teherautók.
2017. aug. 2. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!