Tudnának nekem ajánlani takarékos, üzleties megjelenésű autókat?
500.000-1.500.000 közötti árban
jól extrázott autót szeretnék, munkám során sokat kell városban(80%) és vidékre is(20%) utaznom, ezért a szempontjaim: takarékosság, megbízhatóság, üzleties megjelenés.
Ekkora büdzséből nem fog kijönni üzletemberes autó, jól felextrázva.
De ha a sztereotípiákra építkezünk, akkor egy jól felszerelt Skoda Superbet lenne érdemes venni, a honatyák is eléggé kedvelik:
Üzleties megjelenés? Hát mondanám, hogy Audi A6, de az nem a takarékosságról hires.
Igy hát marad az Octavia, Superb, Mondeo, de a legjobb egy Passat lenne.
Eddig az Octaviák,Passatok, és E46-os BMW-k tetszenek, a büdzsét 2 millióig emelném. Ez ahogy észrevettem, nagyjából olyan 1998-2004 közötti autókra "elég", mi a véleményetek, ha jó lenne, hogy automata váltós legyen, de még mindig szempont a takarékosság(fogyasztás), akkor milyen motorral érdemes ezeket választani?
Nincs szükségem A6, vagy Superb nagyságú autóra, ezért inkább a 3-as BMW,Passat,Octavia méretű autókat preferálnám.
Azt írod, nincs szükséged A6, vagy Superb nagyságú autóra, de azért csak szerepel a listádban a 3-as BMW, meg a Passat...
Na szóval, ezzel csak az a bajom, hogy a 3-asok és a Passat középkategóriásak, és bármilyen hihetetlen, ezek is NAGyOK, a 3-as általában 4.5 méter (hiába nem tűnik ekkorának), a Passat (a B5) 4.6 - 4.7 méter hosszú (ez viszont tényleg nagynak tűnik, a formája miatt), ugyanis a Passat B5 alternatívája a Superb (ami 4.8méteres). Ezeknek a fenntartási költségeik is középkategóriásak.
Tehát, maradna az Octavia, ami méretre szintén kb. akkora (a 4.5 méterével), akár a Superb, a PAssat, vagy a 3-as. Csak mivel az Octavia alsó-közép kategóriás autó, ezért a fenntartási költségei is alacsonyabbak.
De akkor már inkább mégis a Superb lenne a legjobb választás. Egy üzletemberes, jó megjelenésű autó, a TDI motorral szinte csak a tankolásra lesz gondod, nem fog cserben hagyni és a megítélése is jó, nem fog senki lenézni, ha egy ilyennel járkálsz, öltönyben még akár diplomatának is nézhetnek benne.
Ha valóban kis autó kell, akkor meg vegyél egy Golfot (IV - V), Astrát (H), vagy Audi A3-ast, ezek már inkább 4 méter körüli autók.
2 millióért már mindegyikből van megfelelő választék, de mielőtt azt gondolnád, hogy már bármit megvehetsz, gondolni kell a későbbi fenntartási költségekre is. Abban meg a Skodák nagyon jók, ha szempont a fogyasztás, akkor dízel... és ha már dízel plusz megbízhatóság, akkor TDI, ami meg ugye a Skodákban van (úgy értem, hogy a TDI eleve nagyon megbízható, plusz a Skodákba különösen figyeltek, hogy jó minőségű motorok kerüljenek).
Az E46 3-asra gondolsz? Az szerinted hülyegyerek autó? Benéztél valamit, elég rendesen, mert E46-ban én inkább középkorúakat látok, főleg ők fedezték fel maguknak. Az inkább családi autó, mint üzleti. Bmwben a 7-es az üzleti, de nem hiszem, hogy lenne pénze rá a kérdezőnek. E46-ot is alsó hangon 1.5 milliótól felfelé érdemes venni, ez összeg alatt csak a legrégebbiek vannak nagyon sok kilométerrel, összetörtből helyreállított kasznival.
A Passat sem igazán üzletinek szánt, de még az előző, 6-os széria sem, hanem családi.
A Skoda gyárt direkt flottaautóknak szántakat, Superb/Octavia modellekből, ezeket nézik üzletinek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!