Megéri tuningolni az autót vagy inkább cseréljem le egy erősebbre?
Golf II.-esem van 1.6 benzines motorral , mindenképp felszeretném javítgatni mert imádom másrészt pedig minél jobb autóvá akarom megcsinálni , szeretném ha olyan lenne mint majdnem új korában (menetstabilitás,utastér,motorilag mindenhogy.Milyen első fejlesztéseket csinálnátok meg ti?
NEM házilag csinálnám.
A Golf-ok nagyon jol tuningolhato autok, nekem is egy 3as Cabrio-m van, imadom. Szepek, idotallo a formajuk, megbizhato, jo autok.
En ugy kezdenem hogy kicserelnem a motort valami erosebbre, 2.0 GTi tudna baba lenni. Kicsit megulteted, sokkal sportosabban es jobban fog kinezni. Uj kerekek, felnik ra. Athuzathadod a belso karpitozast, matathatsz a muszerfallal, kormannyal. Vehetsz bele uj uleseket. Atfujhatod a szinet is. Gyakorlatilag a hatar a csillagos eg, rakeresel hogy Golf mk2 tuning es rengeteg kepet, leirast talalsz, mar csak otletek vegett is.
Az ilyen "diszkos tuningok"-tol tartozkodnek a helyedben (tudod szerintem mire gondolok, neon-spoiler-rikito levelibeka zold-nonfigurativ matrica az oldalan, es tarsaik). Minel kevesebb szinnel es minel letisztultabb formakkal dolgozol annal szebb lesz az auto.
az erosebbet, ugyanugy erosebbre akarnad idovel, magambol indulvan.
az elottem levon kiv tobbivel egyet ertek.
Ha a gyári állapotot szeretnéd elérni, akkor első körben lakatolás, még ha csak kicsi rozsda is van, utána teljes futómű és fék felújítás, majd az összes apró mindenféle.
Emlékeim szerint például a váltórudazat képes törvénytelenül meglógósodni, ami engem speciel zavar.
Ha erősebbet szeretnél, egy 1.8 blokk jó kompromisszum lehet.
Egy 1.3-as darabot javítgattam sokáig, néha használtam is (nem az enyém volt), meg tudom érteni, hogy szereted :)
Megérni nem éri meg, de nem azért csinálod. Egy szép igényes tuning nagyon sokat tud dobni az autón. Ajánlom figyelmedbe az OEM+ és a Cult stílust. Én is OEM+ra építem az autómat. Igaz nem Golf 2, hanem egy E36-os Compact BMW :)
Gyári 1600-os motor helyett 2500 sorhatos. 1-es BMW Sonora barna festés. Belsőtér E46 M3 ülések és E36 M3 műszerfal Barna bőrözés, meg minden mi szem szájnak ingere. Külsőleg még jó mély ültetés X5 19-es felni E46 M3 fékek. Stb.
Nagy terv még egy M5 V10 motor bele, ami gyári 600 lóerő :) Ez 2015-ös project.
Sok pénzt lehet bele ölni, de magamnak építem. Sokan hülyének néznek, mert ennyiért már M3-at veszek, de akkor is nekem megéri és az a lényeg, sok szerencsét.
Javítás:
*Marakkesh Brown szín és X1-ről.
Fáradt vagyok már, egész nap a kocsin dolgoztam :)
A 2-es megírta a lényeget!!
De számszerűsítem:
- A II-es golfod most ér kb. 100ezer Ft-ot.
- Ráköltesz két milliót.
- Utána érni fog már csak 50ezret!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!