Miért pörög fel a motorkerékpár ha kiürül a tank?
Ha gyári a gép akkor nem hiszem, hogy a torokátmérőn kéne variálni. A karbin vannak csavarok azok közül az egyikkel kell. De hogy melyikkel, azt meg nem mondom neked :D
Viszont vigyázz, hogy ne ess a ló másik oldalára, mert ha túl kevés a benya az sem jó.
Ilyen karbim van:
Ha esetleg tudja valaki h melyik csavarral mit állítok ne tartsa magába :D
Itt egy másik link de ez nekem spanyol (másnak meg német)
Am ha tul kevés benzint kap akkor max leáll/nem indul el amíg vissza nem állítom nem? Mert az olajzás az külön van, de azt is jó lenne tudnom h azt mivel állíthatom.
Ne állíts semit, az jól van úgy.
Nem kell hagyni, hogy kifogyjon a tank.
Egyébként nem dúsul a keverék, ahogy azt mindenki írja, hanem szegényedik, ahogy ürül ki a karburátor úszóháza.
Ha bedúsulna, akkor belefulladna a benzinbe.
Mi a baj, ezzel? Semmi. Kifogy a benzin leáll a motor. Vagy úgy szoktál tankolni, hogy megvárod, míg kifogy, és eltolod a benzinkútig?
Egyéblént meg a karburátor oldalán lévő csavarokat hiába tekergeted, csak az alapjárati levegőt, és benzint tudod velük állítani. Ha annyira kísérletezgetni akarsz, akkor más méretű fúvókákat kell beszerelni a karburátorba. De én azt javaslom, hogy fölösleges hozzányúlni, ez nem hiba, ez a folyamat egyszerűen így működik.
Azért pörög fel a motor mert elszegényedig a keverék.
nem lehet erősebb mert ilyenkor kevesebb üzemanyagot kap, tehát ugyanannyi levegőhöz kevesebb benzint. Az, hogy felpörög az egy átmeneti időszak egyébként ilyenkor ha ráadnád a terhelést, tehát gyorsulni akarnál vele csak hörögne, merthogy szegény a keverék. Remélem azért értesz? Tehát pörög de nincs benne erő! ja és ez nem olyan jó a motornak, mert a szegény keverék túlzott hőt termel, tehát túlmelegedhet. Ha szegény keverékkel jársz akkor 4t leolvadnak a szelepek , 2t megolvad a dugó feneke. mondjuk ezek tényleg csak extrém esetek és eléggé sokáig kell szegény keverékkel járni ehhez.
Szerintem tényleg erősebb lett a kuplung is sokkal nagyobbat rántott, mint szokott (és most nem huztam neki semmi gázt tehát ezzel a levegő-benzin aránnyal kéne mennie kb). Nagy fordulaton is szoktam indulni és akkor sem szokott ilyen nyomatékosan indulni. Plusz, hogy tele tankal (6l) 40km-t(!) mentem míg kifogyott a tank. És 50cc derbi senda. Ilyen nincs h 10-15l-t eszik egy ekkora motor gyárilag. Laikus vagyok, de sztem ez túl dús keveréket kap normális esetbe mikor van elég benzin a tankba.
Tudom ha nekihuztam volna akkor sok levegőt kapott volna értem, de akkor is kéne rajta állítani legalább egy keveset. Csak az a kérdés, hogy hogyan..
Ha annyira állítani akarsz, a súbertút tedd eggyel lejjebbi állásba, majd nézd meg mi történik.
De ha ennyit fogyaszt, az biztos, hogy valahol elfolyik a benzined. Ennyit nem tud megenni egyszerűen, a motor fulladozna járás közben, a gyertya már rég koromfekete lenne, és nem szikrázna. Be sem indulna.
Akarok v nem akarok ennyit azért ne egyen. Akkor már ki is szorhatnám az ablakon a pénzt ugyanaz lenne. Szokott folyatni a karbi, de most talán nem olyan veszettül. De akkor megnézem mit tehetek subertű ügyben.
Kösz a tippet
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!