Szerintetek megéri megvenni manapság egy Audi A4 1.9 TDI Sedan-t, az első szériásat?
Külföldön is hajtják az autókat, ez hülyeség hogy csak itthon mennek vele az emberek.
Dízel autót pont azért vesznek mert kevesebbet fogyaszt és ezért jobb autópályára.
Külföldön (főleg a gazdagabb országokban) azért jobb állapotúak mert van pénzük az embereknek gyári előírás szerint szervizelni az autót, és nem több ezer km-es csúszásokkal elvinni olajcserére a haverhoz.
Ne a felső határt nézd, hanem hogy évente mennyit mentek vele. Évi 10-15 ezer egy dízelnél gyanús, mivel mint írtam aki ilyet vesz nem a sarki boltba járáshoz használja. Egy évi 30-50 ezres futás az átlagos egy dízelnél, tehát 2001-es autónál a 400.000 km normálisnak mondható, 150.000 km-nél gyanús hogy az órát visszatekerték így nem tudhatod mennyit mentek vele valójában.
Egy rendes dízel félmillió km-ert elmegy ha rendesen szervizelik.
Olyan autót keress aminek ismert az előélete és vigyázott rá az előző tulaj, ne azt nézd mennyit mutat az órája.
Szerintem semmivel se rosszabbak a magyar kocsik, mint a külföldiek. Ott is, és itt is vannak olyan tulajok, akik nem törődnek megfelelően a kocsijukkal.
Sőt, hogy mást is mondjak: pont Ausztriából olyan kocsikat szoktak hozni javításra, ami rommá van rohadva, pedig csak 10 év körüli. Valahogy máshogy sózzák az utakat (többet is szórnak, és gyakrabban kell általában ott), és teljesen lerohasztja a kocsi alját. Az meg végképp érdekes, hogy ide hordják át a kocsikat szakikhoz, hogy lakatolják már ki olcsón. Ennyit arról, hogy ott mindenki rendszeresen szervizbe viszi.
De hogy a konkrét kérdésre is válaszoljak: Ha reális árban jutsz hozzá, megéri megvenni, igen. Jó kocsik, Golf alapokon. :)
A 300 ezer km még nem sok egy ilyen motornak, ha megfelelően álltak hozzá, nem lesz gond vele. 5-600 ezer km-ert gond nélkül bírniuk kéne. Az már más kérdés, hogy mennyire reális mondjuk 200 ezer körüli km egy olyan 15 év körüli dízel kocsiban, amit általában azért vesznek, hogy utazzanak vele.
Itt egy kérdésben el lehetett olvasni az összes hamis közhelyet. Mindez maximum a 15 évnél idősebb autókra igaz valamennyire.
"Sok magyar oldalt is olvastam, hogy magyart inkább ne vegyen az ember(szét van hajtva),hanem külföldről csak.
A Magyar miért lenne széthajtva? Nincs annyi pénzük az embereknek, hogy annyit menjenek vele, mint az osztrákok, vagy a németek. Magyarországon nincsenek olyan nagy távolságok, hogy 50 - 100 kilométerre ingázzanak sokan naponta a munkahelyükre. Magyarországon inkább a céges autókba tolnak sok százezer kilométert, de van, hogy azokba se ha benzinesek.
"Véleményem szerint is jobb állapotban vannak a külföldiek,mint otthon,ugye itt rendszeresen szervizbe viszik,megkapja az olajat időben,és nem a sarki "mindenes" szokta szerelni."
Mert Ausztriában nincsenek maszek szererők ugye? De vannak! Mert Ausztriában mindenki olyan gazdag, hogy márkaszervizbe hordja az autóját? Nem.
Mert az osztrák nem várja meg a 20 ezres, vagy a 30 ezres olajcsere periódust, ha az van előírva? De, megvárja! Kiírja neki a computer, hogy mikor vigye!
Azért vegyél Ausztriában autót, hogy eleve ottani rendszámmal használhasd, és ne kelljen regadót és egyéb költségeket kifizetni, ne a közhelyek miatt. Arra figyelj oda, hogy kint nem csak hogy visszatekerik a kilométerórát, de még kormányt, pedálokat, és egyéb belső elemeket, de akár még az üléseket is kicserélik, csak hogy újabbnak tűnjön. A magyarok legalább csak az órát tekerik meg, így látszik, hogy valójában mennyit lehetett használva az autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!