Skoda Fabia I. esetén mi okozhatja, hogy "lekapcsolt" állapotban (gyújtás élkül) 1,2 Amper áram mérhető az akkumulátornál. Központi egység kb.1A, central zár kb.150 mA. Milyen típushibái vannak ennek a típusnak, ami ezt produkálja?
Skoda Fabia I. Típus: 2001-es évjárat, 1.4 comfort, AQW motorkód, manuális váltós,
Segítséget kérek, hogy lekapcsolt gyújtás mellett a Central Contorl Unit ilyen magas 1-1.2A áramfelvételét mi okozhatja (43-as biztosíték: 20A). Ha a biztosítékot visszadugom, akkor hallható a műszerfal jobb szélén, hogy valami relay kapcsol.
Továbbá a Central zár (49-es biztosíték: 15A) is, kb. 150 mA áramot vesz fel szintén lekapcsolt állapotban. Ez sok, vagy ennyi kell neki?
Ha kihúzom ezt a két biztosítékot, szinte nincs nyugalmi áramfelvétel.
Most jött elő ez a hiba, de az autó sincs régóta nálunk, nem ismerem az előéletét. Sem a motortérben, sem a műszerfal körényén nincsenek gányolási nyomok.
Akkut hamar lemeríti, sarufeltételnél szikrázi.
Ha valaki tud, legyen szíves küldjön kapcsolási rajzot privátban!
Minden segítséget köszönök.
"a műszerfal jobb szélén, hogy valami relay kapcsol."
Újságos bódé van a műszerfalban? [link]
Így már érthető a fogyasztás, biztos kávét főznek!
:D
Segítek: relé
Én is azt javaslom, hogy kb 15 percig mérj folyamatosan!
Ha addig nem csökken az áramfelvétel, akkor keresés. Ki, és miért veszi fel az áramot. Riasztó, elektromos ablak, rádió szokott lenni a legtöbbször a gond.
Ha egy relé húz, akkor meg kell keresni melyik relé az, az is lehet hibás, de egy relé magában nem vesz fel 1,2 A, ergo fogyasztó van rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!