Alfa 156 1.6 ts,most cseréltem le a gyári termosztátot,hiába ment fel álló helyzetben 90 fokig a menetszél visszahűtötte,facet márkájút vettem bele,hőgombát nem adtak hozzá(azaz a régit használom),evvel is ugyanez a helyzet álló helyzet 90C menet közben 70C-körül, lehet hőgomba hiba? vagy akkor fel sem menne 90C-ig? A válaszokat előre is köszönöm.
Ez teljesen jo, akkor van gond ha 90 fok fole megy viz.
Valoszinu egy alacsonyabb nyitasi hofoku termosztatot vettel ami nem problema.
Elvileg 90-95C-nal kapcsol a hutoventilator es nem engedi felmelegedni a vizet...
2014. febr. 19. 04:57
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
Az vele a probléma hogy vagy 10 percig kell alapjáraton állnom(úgyhogy már 60-70C fok körül van a víz!) hogy felmenjen 90 re,utánna az első 1-2 km-en visszahűl 70-ig,azaz a menetszél hűti le,erre csak akkor képes ha állandóan kering mindkét körön a víz,és orkán erejű szélben is tartania kellene az üzemi hőmérsékletet a 90C-fokot.próbálgattam nagyobb fordulatokon is semmi változás,ma visszavittem a boltba,azt mondták kipróbálják és ha nem jó arra az esetre kapok egy vernetet.
2014. febr. 19. 21:43
3/9 VarMa válasza:
Nezted a termosztaton volt valami szam (nyitasi homersekletre gondolok). Mert volt nekem is olyan termosztatom ami 70 foknal nyitott, en orultem neki mert nyaron dugoban is iszonyu ritkan kapcsolt csak a ventilator viszont 70 ala soha nem ment...
Teljesen mas lehet tenyleg a lesz baj a termosztattal es ha cserelik akkor jobb a vernet. A facet termosztatokra azt mondanam hogy a kozep minoseg alatt van picivel...
2014. febr. 19. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
Bent van a Vernet,hát menet közben 75-80 körül mozog,nem éppen tetszik de már ki nem szedem mégegyszer,kinti hőmérséklet 10C-fok volt,nyáron majd talán pont jólesz:D Viszont egy kérdésem lenne még, miért van vízhőfokmérő a termosztátban és a blokkban is?
2014. febr. 20. 20:14
5/9 A kérdező kommentje:
amúgy 88C fokon nyit(na ha elérné)
2014. febr. 20. 20:30
6/9 VarMa válasza:
na ez egy jo kerdes,de sok autoban van 2 hogomba, gondolom figyeli mindekettot a vezerloegyseg...Vagy egyik jele megy a muszerfalnak a masik pedig vezerlonek.
Nekem Citroenbe is volt a termosztatnal hogomba de az ketvezetekes volt es jol meg is szivatot mert az egyik vezetek a muszerfalon mutatta a hofokot a masik pedig ment a vezerlonek, es zarlatos lett a vezerlohoz meno es emiatt folyamatos szivaton volt de a muszer jo hofokot mutatott...(ami fura volt hogy zabalt mint allat 14-15litert 1400cm3 motor, fustolt es hirtelen gazadasra elkezdett dadogni, hja es a legjobb hogy nem volt semmi hibakod csak egy veletlen miatt derult ki)
2014. febr. 20. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
tényleg az egyik az óráé,az óra működik,próbáltam ellenállást mérni a hőgombán és az érték csökken ahogy melegszik a motor,viszont teljesen rossz értékeket kaptam,70C 0,76kohm 80C 0,03kohm,90C 0,9kohm,termosztát nem nyit még 80 c körül a víz meg visszaesik 70C-ra és 0,01kohm ,nem is értem minél kisebb az ellenállás annál jobban fel kéne mennie a mutatónak erre visszafele megy:D hőgombát cserélek és meglátjuk,nemn agy összeg 5000ft körül lesz.
2014. febr. 23. 14:51
8/9 Németi Márk Krisztiá válasza:
Sziasztok nekem az a problémám hogy szerintem termosztátot kellene cseréljek w202 c230-as mercedesem beindítás után egyből kapcsol a ventilátor szerintetek mi lehet a baja? menet közben 65-70 C- fokos lehet a viz kb és szerintem ez miatt is durrog néha a kipufogó
Először gyanakodtam lambda szonda gyertya üzemanyagszűrő de minden cserélve lett!
2016. márc. 4. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Ez engem is èrdekelne, transporter T4 2.5 TDI 102 lovasnál egy hèt alatt 3x cserèltem termosztátot,de nem javult semmit nagy ritkán fel kúszik üzemi hőre ès akkor jó.de általában 60°körül áll vagy teljesen le esik(menetközben)a tünetek mèg mindìg a rossz termosztátra utalnak de nem hiszem,h 3ból 3ugyan azt produkálja,hőgomba kicserèlve ès kizárva mert a mutatóval ingadozik a fűtés is.valaki találkozott már hasonlóval?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!