A Mercedes W140-es (S-Class) bálna tényleg rossz?
Lenne pár kérdésem.
Ugyanúgy rohad mint a W210 és a W202?
A 350TD (150LE) motorról vélemények?
Típushibái (elektronikai gondok stb.)?
Ami még megtetszett az a Lexus LS400 (gázüzem) és Lexus SC Coupe, de ezekről semmi sem érdekel tudom, hogy mindenki a Lexusokat ajánlaná.Csak a W140 MB-ről írjatok.Köszönöm!
aprod.hu/hirdetes/mercedes-s-350-full-extras-IDtKoT.html#01ede50721
Nem a konkrét linkelt autóról szóló vélemény érdekel, hanem azokra a kérdésekre a válasz.
A tulajdonosok szerint annyira nem, bár ők is elmondják, hogy aranyárban megy hozzá az alkatrész. Géptető bontva 80 rugó, és ilyenek. Az egy szériával öregebb S-klasse (W126) esetén ez az összeg 25 ezer.
Vannak igen idegesítő bajai néha, amit macera javítani, mert elég bonyolult autók, sok extrával.
A 350TD motor OM603 motor, ha vigyáznak rá(hidegen nem nyomják, nem kap mókolt gázolajat, viszont rendes olajjal megy), gyakorlatilag örök életű, esetleg 400ezer km után kér egy turbófelújítást, de más nemigen tud benne tönkremenni.
Elektronikus gondok tudnak lenni(automata klíma, ülésmozgatás, miegymás), rohadni is képes sajnos, bár messze nem annyira, mint a W210.
Én mondjuk rosszul vagyok összerakva, mert ilyenért pénzt nem adnék soha. W123-asom van(200D), és annál újabb nem kell, köszönöm. Számomra a W124 is határeset, a W201-gyel egyetemben, ezekkel egészen határozottan véget ért az autógyártás a Mercedesnél meglátásom szerint.
Na lehet lepontozni...
20 eves w202 van es nem rohad.
Gazdatol fugg minden szerintem.
Az enyem jelenleg olyan mint egy tukor sehol egy halovany rozsda.Igaz garazsban tartom de telen nyaron hasznalva van
Titok csak annyi hogy minden evben teli idoszak elott alvazvedozom vekony retegben.
Mivel lement az ára így sok a kókler példány. Rohadni nemigen szokott a 140-es, de a 210-es, avagy pápaszemes annál inkább. 97 utánit érdemes abból venni.
Dízelben nem a legfürgébb a 140-es, 177 lovas 3.0td változatot venném inkább.
W220 már sokkal bonyolultabb, attól feljebb nem érdemes menni. Abból is sok már a széthajtott darab. Rossz az egészben az, megveszik, hajtják. Majd mikor jön a probléma, drágább árak miatt elkezdik hekkelni.
140-esből személy szerint kintről hoznék egy jobb példány, 3000-4000 euró közt jót lehet venni. Akad egy gazdás is köztük.
W220 nem gondolkodnék, sokkal bonyolultabb a motor, ha egy cdi rossz akkor jobb ha túl ad az ember rajta.
Mellesleg jóval kommerszebb, kormánymű léces nem golyópályás.
Igazi S-osztályként a 140-es említhető. Fontos, jót kell venni, mert a gatyád ráköltöd. 1 millió alatt ne is gondolkodj benne...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!