Volkswagen Passat 1.9 pd tdi 2003.320 000km-rel! (1 millió! ) Érdemes megvenni? Egybe van kivűl-belül-futómű stb (jól felszerelt)
320.000 km az rengeteg ....
Inkább még gyűjts egy keveset és vegyél egy jobbat! Most feltétlen pont most most sürgős? Butaságba ne ugorj bele, ne kövesd el az én hibám !
Nem éri meg. Tök mindegy, hogy milyen autót veszel, 320.000 km az sok. Én 100-120 000-el szoktam venni, belerakok még 80-100 000 km-t és úgy meg a ömm.... hogy is mondjam. Kezdőknek / tapasztalatlanoknak el tudom adni ( kb. 200-220 000 km-el ). De én azt mondom, hogy mindegy milyen autót veszel ( ízlés dolga, pl. én a német és a francia, főként a francia autókért vagyok oda, de van olyan, aki a ladára (?!?) esküszik ), de legyen jól karbantartva ( én 200 000 km-el szervízkönyv, tankolás, stb. minden felírva, karbantartva és úgy tudom kb minimális veszteséggel eladni ) és ne legyen sok km benne ( mert akkor mindegy mennyire jól van tartva, sűrűn kell majd olajat cserélni, szervízeltetni és az alkatrészek is hamarabb / nagyobb eséllyel romlanak el ).
Egyébként biztos találsz jobbat, csak nem feltétlen kell márkához, ill. nemzethez kötni ( az opel, a citroen, sőt még a skoda is jó lehet 1 000 000 Ft alatt ) és több oldalt is érdemes nézni ( akár apród, vatera, de a használtautó és egyéb, főként autó eladásra szakosodott netes oldalak, újságokban is akadhatsz jóra, vagy ha értesz a kocsikhoz, akkor bemehetsz egy használtautó kereskedésbe és ott is érdemes szétnézni ).
12 éves autóban, ami ráadásul Passat, tehát tipikus üzletemberes utazó autó, egyáltalán nem sok ez a km.
De figyi akkor vegyél egy 192 ezerre visszatekertet. Nem km-t kell venni, hanem állapotot. Ha tényleg csak 320 ezer km van benne az még nagyon is jó.
Majd visszatekeri a kereskedő 160 ezer kilométerre és máris jó lesz azoknak is, akik szerint a 320 ezer km már túl sok. Sajnos így megy ez.
Az is lehet, hogy volt benne 500 ezer kilométer, csak vissza lett tekerve. Ha 500 ezer km, akkor azt mondom, hogy sok, mert belehajtasz az eladásig még 200 ezret és már 700 ezer lesz, amennyivel már eladhatatlan. De ha valós 320 ezer, akkor fél millió kilométerrel az órájában talán még eladható.
Az a baj, hogy sok ember itt azt várja, hogy csak bele kelljen ülnie és csak menni és menni vele. Az ő kezük közül kerülnek ki a hanyagolt, olcsó megoldásokkal szervizelt autók.
Az autóra költeni kell folyamatosan. Ezt bele kell kalkulálni. Nem törvényszerű, hogy 320 ezer km körül jönnek a nagyobb bajok. Ha karban volt tartva, akkor nem lesznek egyszerre nagyobb bajok, mert folyamatosan cserélgetve voltak az alkatrészek.
Ha jó állapotban van és látszik rajta, hogy foglalkoztak vele, abban az esetben jó vétel is lehet.
Nem km-t veszünk hanem állapotot. A motor állapota is felmérhető pl.: kompresszió alapján.
Aki km-t vesz az majd úgy jár, mint az első pár válaszoló, hogy hétfőn otthagyja a 320,000 km-es amúgy tip top autót, mert "sok a km", következő héten meg eladják neki ugyan azt visszatekerve 130,000 km-re és még boldog is.
Ha édesapád autószerelő akkor pontosan kéne tudnia, hogy egy motor állapota felmérhető, egy futómű állapota felmérhető, egy kasztni pedig átvizsgálható, hogy volt-e törve vagy van-e deformitása, ergo pontosan felmérhető az állapot. Innentől kezdve meg értelmetlen km-ekről beszélni, mert egy sztrádán 300e-t futott autó minden szempontból jobb állapotban van általában, mint egy városban, rövid távokon hideg motorral járatott 100e km-t futott kocsi.
Ha ezzel ő nincs tisztában és km alapján vesz autót szerelő létére azt inkább nem minősítem, hogy elkerüljük a sértődést...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!