Milyen sorrendben csináljam a következőket?
" Tudtok esetleg még valamit, ami így amatőr szinten, utcai használatra még telj.növekedést okozna? "
-vegyél egy erős autót,
mert az 1.0-ás Suzuki Swiftet kár tuningolni,
Szivótuning? Attól h raksz egy rendszert, meg szürőt, és kis szoftver igazítás nem sokra mész, itt picit összetettebb a dolog. Egyáltalán milyen autó, milyen motor, mennyi lenne a cél?
20-30le-t lehet kilehet nyerni sok autóból, na meg némi pénzráfordítással.
2000cm3 alatt tok felesleges a sport szuro csak a hangja lesz "jobb" tole de erzetre semmi.
sport?? kipufogo, hat akkor van ertelme ha a leomlotol csereled az egeszet, minimum verseny katalizatorral de az se baj ha nincs benne, de akkor jon az also oxigen szenzor mar hisztisni fog(megoldhato 40e korul)...
De ha mar szabadabban aramlik kifele a kipufogo gaz akkor a befele vezeto utat is erdemes megcsinalni (hengefej bovites,sikolas,nagy vez.tengely, nagyobb fojtoszelep,esetleg injektorok, igy mar er valamit), de ha mar ennyire szetvan szedve akkor lendkerek es fotengely konnyites) Mar csunyan tobb szazezeret elkoltottunk elmeletben de ha mar tuningolsz akkor igy van ertelme kulonben csak kepzeletbeli loeroket kapsz...
Ha viszont turbos az auto akkor turbotol nyitott kipufogo, illetve egy chip es igy kb 35%-os teljesitmeny novekedes varhatsz.
szívóbenzines 1.6-os autó, pontosabban BMW 316i (E36), és csak azt szeretném, hogy dinamikusabb legyen, legalább mint egy 318is vagy 320i.
Amilyen teljesítményt elért a srác ezen a videón, annyi kéne nekem is: http://www.youtube.com/watch?v=XINflaKpNQ4
Nem hiszem hogy 318is vagy 320 szintet eltudnal erni, illetve hogy megeri e...
Egy chip talan erne valamit (kb lenne 110-115le)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!