Citroen Saxo 1.4 75 le. VTS benzin. Vélemények? Fogyasztás? Tapasztalatok? Egyéb költségek?
A Saxo-k az 1.1 benzinmotorral a leggazdaságosabbak, és a teljesítményük még simán vállalható. Az 1.4 benzinnel a teljesítmény kicsit, a fogyasztás jócskán nőni fog. Jó vétel lehet még az 1.5D (azaz dízel) kivitel is, mert az a jó, hidegben könnyen induló francia fajta dízelmotor, és a fogyasztása igencsak baráti. Maga a modell olyan régi már, hogy méltányos áron megkapod az 1.1-es benzinest, meg az 1.5-ös dízelt is, nem kell kiegyezni a kevésbé gazdaságos 1.4 benzinesben.
Remélem tudtam segíteni.
Nekem az elso autom egy 1.5D Saxo volt, a mai napig vissza sirom a fogyastasat es a megbizhatosagat,es azokat az elmenyeket amiket koszonhetek neki....
1.4 VTS, szerintem a diesel utan a legjobb valasztas Saxobol, meg pedig azert mert olcsobb a vetelara mint a diesel-enel de normalis hasznalatnal nem eszik tobbet 6,5 liternel (nekem Xsara kombiban volt ilyen 1.4-es motor es azt is elvitte szepen bar nem volt verseny auto,de a Saxonal jo 250-300kg-mal nehezebb volt), illetve ezeket nem hajtottak es tortek romma mint az 1.6 VTS-eket...
Az 1.4 es nagyon kiforott motor es az a 75 le meglepoen jol mozgatja a kis kasznit.
Az alkatresz viccesen olcso hozza, bar citroen peugeot vasarlasnal mindig meg kell nezni a hatsofutomuvet (torzios), hogy nem e terpesztenek e kerekek, mert ha igen akkor egy felujitas (65-80e ft, bontott 50e korul mozog), meg valami ha nem terpeszt akkor pedig rugoztasd meg a hatuljat hogy nincs e "ropogo hangja" rugozaskor illetve hogy rugozik e egyaltalan mert betud rohadni a lengokar csapagy es onnantol kezdve max 7-8e km es futomu csere vagy felujitas...
Meg egy jo tanacs mert harom ilyen 1.4-esel jartunk mar ugy,hogy irgalmatlanul elkezdett zabalni az auto (min10-14liter), hirtelen gazadaskor elkezdett dadogni es fustolt mint egy rossz diesel es nem volt hiba kod hozza es teljesen derult ki, hogy a termosztat hazon levo hogomba ami ket vezetekes zarlatos lett. Ez a hogomba ketto jelet kuld: - az egyiket a muszerfalnak a vizhofokvisszajelzonek
- a masikat pedig az ECU-nak, na nekunk ez lett zarlatos es folyamatos 1celsius fokos vizhofokot erzekelt az ECU ezert folyamatosan ment a "szivato", de a muszerfalon uzem meleg volt az auto...
Egy szo mint szaz jo valasztas de az elejen erdemes kicserelni,mert nagyon meglepo dolgokat tud produkalni az auto...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!