Vettem egy VW Passatot B5ös,110 lovas, dízel. Kiderült, hogy 500e+ km van benne. Nagyon kell paráznom?
Németből hozott, valószínűleg autópályán volt használva. Futómű nem kopog, motorja erős, jól húz, nem füstöl, most lett vezérlés rajta cserélve.. tehát így nem érződik rajta, hogy annyi km van benne.
Vajon meddig húzhatom vele, mikre kell számítanom?
Hányszor leírtuk már itt is, meg más fórumokon is, hogy nem hozatunk "Németből" meg "Olaszból" dízel német gépeket, mert KB. kizárt, hogy reális a szöveg, amivel a kinti kókler eladók kiszúrják a szemünket, hogy "Futott 60 000 km-t", meg "a nagytata tekert bele 75ezret". Ha te lefosod, hogy megpróbáljuk elmondani neked, hol akarják a szádba csempészni a brokit, akkor sajnos ilyen dolgok történnek, hogy otthon derül ki, hogy a motor az élettartama 3/4-edén túl van.
Konzekvencia: arra számíts, hogy gyakorlatilag bármikor kellhet most már nagygenerálozni, ami egy csomó pénz lesz.
" Futómű nem kopog, motorja erős, jól húz, nem füstöl, most lett vezérlés rajta cserélve.."
Jó? Jó! Akkor nem mindegy mennyi van benne? :D
"Németből hozott, valószínűleg autópályán volt használva."
Volt főnököm 2,5év alatt 120 000-ret tekert egy dízel Meganeba. Autópályát nem nagyon látott a kocsi :)
Nagyon nem kell paráznod, az itthoniakban is kb ennyi lenne, ez legalább ( ha szerencséd volt ) rendes úton közlekedett és ezért nem csörög minden műanyag benne.
Szerintem nincs különösebb okod félni.
azért nem kell az embert baromnak titulálni. tudtam, h kockázattal jár, nem is foglalkoztam a km óra állással, mást néztem( de nem vagyok autószakértő, sőt..) biztos voltam benne h nem annyi van benne mint amennyit mutat.
vezérlés csere megtörtént már
köszi a válaszokat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!