Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Passat variant 2010 körüli 2....

Passat variant 2010 körüli 2. 0 cr tdi vélemény?

Figyelt kérdés
Üdv, nézegetek 2010 körüli passat variantokat,ezek legtöbbjébe 150-180 ezer kilóméter van (140 lovas 2.0 cr tdi) ezt reálisnak is tartom, mennyi az amit ez a motor nagyobb ráfordítás nélkül kibir? A sok kilóméter miatt gondolom autópályáztak velük, ahol kevésbé kopik, nekem is arra kéne évi 40 ezerre, egy 400 ezer körül kibírnak ezek a motorok? Megvehetem nyugodt szívvel a 150 körül futottakat? Tudom, hogy állapotot veszünk, csak az érdekelne, hogy mennyire jó vétel egy ilyen motoros autó. Valamint az érdekelne, hogy olaj cserére mennyi km-t javasoltok? Gyár azt hiszem 30k-t ír, de én azt sokallom.
2014. jan. 29. 17:46
 1/5 anonim ***** válasza:
16%
Szerencse kell hozzá. Az új autókat nem tervezik hosszú távra, sajnos, de 300-400at elmehet, bár szinte biztos, hogy kell rá költeni ez alatt az idő alatt
2014. jan. 29. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
30ezres olajcserével nem fog 300ig elmenni. 15-20 ezrenként cserélve, kíméletesen használva (nem tiltásig nyomni a fordulatot) 4-500 ezret simán bírnia kéne.
2014. jan. 29. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

egy jól karbantartott példányt keress.

nincs autó amire ne kellene költeni.

Pályázni jó egy ilyen autó.

Olaj max 15ezer km, és csere.

2014. jan. 29. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

A lendkerék 200-250e-nél többet nagyon nem szokott kibírni. Egy turbófelújítás is esedékes szerintem 300e-ig.

Ez a két dolog a legköltségesebb, maga a blokk teljes generálig fél milliót is simán kibír ha előtted se és te se gyilkolod.

Olajcserére az én autómnál is 30ekm-t javasol a gyártó, én 15e-nál cserélni szoktam, természetesen olajszűrővel együtt. 30e-enként pedig a gázolajszűrőt is cserélem.

2014. jan. 31. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Én ezekről a 2,0crekről sok rosszat hallottam.

A lendkerék 150-200e-ig se birja, a gyári nem húzza sokáig ez cirka 400eftos költség. A hidraulikus kuplung munkahengere az olajat ereszti el 180e km körül.

Konkrétan 2db A4 esete volt ez.

2014. jan. 31. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!