Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet 50-es enduróval...

Hogy lehet 50-es enduróval egykerekezni?

Figyelt kérdés

Lépésről lépesre ha lehet mert kezdő vagyok.

Ja, és ,hogy lehet ELSŐ keréken egykerekezni ,hogy ne nyaljam fel az aszfaltot???


2009. dec. 4. 22:28
 1/8 anonim ***** válasza:
2009. dec. 4. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:
Nagyon sokat kell gyakorolni,ne próbáld egyszerre mert nem megy!!!
2009. dec. 4. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
100%

Behúzod a kuplungot, nyélgáz, és elkezded kiengedni... Elsőre finoman, aztán egyre gyorsabban, míg el nem kezdi emelni az elejét.

Lábbal fogd a hátsó féket(nem nyomod, csak készenlétben), mert ha túl gyorsan engeded a kuplungot kiugrik alólad a motor...

Ha kiugrik eldobod. lehetőleg ne essen rád mert sacc/ kb van 90 kg és az kellemetlen.


elsőkeréken nem fogsz 50-essel menni :)

ahhoz spéci fékek kellenek, az enduroknak túl puha az slő teleszkópjuk ahhoz...

ha megfogod elsőfékkel a bütykös gumi megcsúszik és burci.


egy kalappal!

2009. dec. 4. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Kösz a válaszokat.

Majd gyakorlok.

2009. dec. 5. 10:12
 5/8 A kérdező kommentje:

Ezt amúgy ment közben nem lehet megcsinálni ,mondjuk egy 20-30-as tempónál???

Vagy 50-es kevés ahhoz???

2009. dec. 5. 10:18
 6/8 anonim ***** válasza:
Meglehet, csak fel kell rántanod.
2009. dec. 5. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:

Ez nem bicigli :) nem olyan könnyű felrántani, főleg hogy a teleszkóp se rövid (feltéve ha nincs teljesen keményre állítva)

Menet közben elvileg lehetséges, bár erősen függ az áttételtől. nagyobb motorok esetében simán megoldható, sőt simsonba is láttam olyat hogy gáz, kis kuplungsegítség és emelné az elejét, de nagyon ritka, arról nem beszélve hogy teljesen más a súlya, súlyeloszlása, súlypontja.

Próbálkozni lehet, de nem lesz benne annyi nyomaték hogy felvegye. max talán röviddel az indulás után...

Mindenesetre erősen valószínű hogy hanyattesés lesz belőle.


Elvileg: elindulsz kisgázzal, be a kuplung, nyélgáz, ki a kuplung, és fagy felemeli, vagy hanyatt esel, vagy semmi.

az indulásból való egykerekezésnél gyorsabban kell a kuplungot engedni, és ha lehet valami jó földes, egyenletes részen próbáld meg.

1, nem fáj annyira ha 'ledob'

2, a bütykös gumi jobban tapad, nem törik le a bütyök.

2009. dec. 5. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

elöttem már leírtak mindent, az "első egykerekezést" stoppienak mondják

a hagyományos egykerózást meg wheelinek :)

2009. dec. 5. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!