Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet egykerekezni 50 es...

Hogy lehet egykerekezni 50 es supermotoval?

Figyelt kérdés

teljesen gyári csak a kipufogó verseny... és 13 as helyett 14 es áttétel van rajta elöl...hátul gyári 53 as.

hogyan kell ilyen motorral egykerekezni mert egyhelyböl kapja fel csak és akkor ha felteszem a lábtartóra a lábam egyböl le is megy az első kerék a földre... valahogy megkéne tanulni anyi video van 50 esgykerékkel ( ja és nem akarok bele 70 es 80 as hengert emg ilyeneket szval ne írjatok köszi )


2011. okt. 19. 23:27
 1/6 anonim ***** válasza:

Kell rá csinálni a hátuljára egy amolyan street fighter vasat. Biztos láttál már ilyet nagyom motorokon is alkalmazzák de még robogón is láttam már. Nem nagy művészet egy olyat csinálni. Az nem csak azért van hogy megakadályozza a motorost a hátraeséstől. hanem kintébb helyezi a súlypontot a motor hátsó tengelye mögé.

Az egyik lábaddal belelépsz a vasba másikkal a taposón meg a féken van a lábad. 50ccm es motort csak így lehet egykerékre bírni.

2011. okt. 20. 01:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
amúgy 50-essel sehogy se.
2011. okt. 20. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Átalakítás nélkül leginkább sehogy. Túl gyenge hozzá.
2011. okt. 20. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
hamar engeded ki a kuplungot egyesben
2011. okt. 20. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

mi az hogy sehogy?

nekem alap S51-es Simson Endurom van és simán lehet lábhúzás nélkül... kb. egy éve kezdtem, a kerekezést de csak néha és kezdetben csak húzni tudtam a lábam és úgy kerekezni és ráfogtam arra hogy gyenge a motor...

ma már megy úgy is hogy a lábtartókon van a lábam, bár csak olyan 80-10 métert tudok így, lábhúzva megy kilómétereket, de az úgy sz*rul néz ki :D


mégegyszer mondom: gyári 50-es Simsonsról van szó :D

bár az enduró kipufogót le kellett rakni, de ez nem számít tuningnak :D


Ha szimóval megy akkor szupermotoval is kéne mennie :D

2011. okt. 20. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

De ércsed már meg ha te magad mondod hogy orrabukik mikor felrakod a lábad a lábtartóra akkor hogy akarsz vele eggykerekezni?? Maximum próbáld meg ha állítható a lábtartó hátratenni amennyire lehet. Hiába szupermoto ha 1 milió volt akkor is 50 ccm es. Tudod mekkora egy 50 es dugattyú?? Nemsokkal nagyobb mint egy feles pohár. Mit vársz tőle??!

Ha esetleg valahogy ki bírod kapni 1 kerékre indulásnál akkor holtponton tartva (mint a cangások a manuálozáskor) azzal a teknikával talán" lehet valameddig tartani az elejét a levegőben. Mire megtanulod 6-7 sárvédőidomot fogsz eltörni kb.. Aki meg azt írja 1 es nagy gáz hirtelen kiengedett kupling meg nem motorozott még motorral. erre a motor max azt lépi hogy vagy kirepül alóllad vagy elsereg a kerék. És a motort is jóllehet nyírni ezzel a teknikával. De mivel én 125 ös T4 mocit nem bírtam megsergetni az aszfalton úgy hogy a motoron nem is ültem ,Így valószínűbb hogy kiszáll alóllad mint a szél.. Majd írd le hogy igy történt e? :::D

2011. okt. 20. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!