Bmw böl benzinest vagy dieselt érdemes venni hibalehetöségek fentartás stb? pl bmw e46 318i vagy 318d vagy 320 asból fogyasztásuk menyi stb?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem folyamatos karbantartás mellett mindkét fajta teljesen jó kocsi! Nekem Fordom van, de azoknak az ismerőseimnek akiknek BMW ők nem panaszkodnak, viszik még megelőzésképpen szerelőhöz, és cseréltetik a cserés dolgokat, és nem úgy vannak vele, hogy bírja még!
A dízel talán kevesebbet fogyaszt, de sokat jelent a vezetési stílus is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
lepontozták elsőt, pedig igazat szól. benzines kevésbé nyűgösebb, diesel nyomatékosabb, kevesebbet eszik, de E46osoknak már szokott nyűgje lenni, tudom magam is. pikpakk elmegy egy 20d-re is 150-200 ezer, ha porlasztó meg légtömegmérő már rakoncátlankodik, és szokott 250-300 ezernél már 10 évesen. persze valós, nem amennyit az óra mutat...
318i 8,5 liter éves szinten. nyáron kevesebb, télen több. 18-20d 6ot épp eléri.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha anyagiak fontosak, akkor E36-ot vennék. Meg egyébként is. Az E46-ból ami tényleg jó az elég drága. E36-ból már 1 millióért is lehet kapni makulátlan patika állapotot, és a motorjai is a legtartósabbak:
Egy E36 320i-vel (ami még nem vanos-os), vagy egy 25td-vel körbeautózhatod a világot hiba nélkül.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Örök dilemma a benzin, vagy dízel kérdés. De a válaszok BMW esetében is azok, mint a többi autónál. Releváns tapasztalataim vannak mindkettőről. Alapjába véve mindegyik megbízható motor, előélettől függően persze. Ha benzinest veszel, 6 hengerest vegyél! Erős, szívó motor, hamar bemelegszik, gyönyörű hangja van és nagyon bírja ha forgatják. Jó minőségű olaj időben kicserélve, nem lehet gondja! Úgy tudom a 3000-es az év motorja is volt, a 2.5-ös, valamint a 2.2-es is ugyan az a kaptafa. Szerintem mindegy, hogy vanos-os motor vagy sem.
A dízelekről pedig csak a szokásos. Én szintén a hathengerest választanám (bár ez e46 esetében 3000cm3, ami már költségesebb fent tartás szempontjából), szép hangja van, és brutális ereje. 4 hengeres társai, pedig egyszerű dízelek, jó fogyasztás, viszonylag erős motor, de sajnos még BMW-nél sem sikerül kiküszöbölni a szokásos problémákat: Turbo, kettős tömegű lendkerék, porlasztó, stb stb. Ezek rendkívül költséges dolgok.
Viszont szerencsédre alkatrész hegyek várnak rád, 200.000 Ft-ból komplett motort kapsz, legyen szó akármelyik változatról.
De ha a költséghatékonyság lebeg a szemed előtt, ne BMW-t vegyél!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
# 3/
Légtömegmérő a benzines autóban is van.
Amúgy a hibalhetőségek mindig a korábbi tulajdonosok karbantartásából adódnak. Hogy, hogy nem, nekünk minden autónk megfutja a 300,000 km-t komolyabb hiba nélkül. Mert :
- Hidegen nem padlózzuk ész nélkül
- A forró motort nem állítjuk le, hanem előbb visszahűtjük
- Normálisan betartjuk a szervízperiódusokat és a cserés alkatrészeket, nem a "jó ez a szűrő még a köv. olajcseréig tesa'" stílusban tartjuk karba a kocsit.
Van, dízelünk is, van benzinesünk is, sőt, volt gázosunk is. Használt autónál csakis az előélet a lényeg és az állapot. Ugyan úgy ki tudsz fogni egy fémhulladék sor6-os benzines bimmert, mint egy tök jó dízelt. És természetesen fordítva is igaz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyeket sem!
Mivel már rögtön ezzel kezdted a kérdésedben ,hogy a fogyasztásuk mennyi,gondolom nem sok lóvéd van és nem új BMW akarsz venni!Viszont a karbantartást még meg sem említetted ,de egy BMW-nél rendesen meg fizetned majd a a borsos alkatrész árakat és szervízdíjakat!Számíts rá,hogy úgy is lesz valami nyűgje,mert ezeket az autókat az előző tulajaik nem azért vették hogy csak álljon a garázsba ,hanem azért hogy hajtsák még ha csak szórakozásból is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!