S. O. S Mi baja lehet az akkumulátornak?
Nos inditáskor az autó nem indul el, de még nem is forgatja az inditómotor a motort.Megbikáztuk és utána beindult, de nyomtam egy kis gázt a fordulat 2000-re felment magától és utána a motor és a váltó rángatott és leállt az autó.Létezik hogy ezt a rossz,már elhasznált akksi miatt csinálja?
Vagy itt valami más hiba van???
Ki kell próbálni másik akkuval.
A visszajelző égők kis teljesítményűek, az önindító nagyon sok áramot vesz fel, ezt már nem bírja.
Ha be tudták bikázni és akkor ment, talán más baja nincs a kocsinak.
Nem az akksival vana hiba, a motorleállást az okozhatta hogy be van sürülve az olaj, azt pedig hogy nem indult sztem az hogy leoxidálódott az akkusaru
(sokszor nem is látni) De lehet még beázás miatti kábelzárlat vagy testelés is valahol..
Csináld azt hogy fényesre pucolod az akkusarkat és ha nem használod a kocsit akkor lehuzod az egyik sarut...
Ha utánna napok múlva visszarakod és beindul akkor nem az akksi a hibás!!
Meg kell mérni az aksi feszültségét álló motornál,indítás előtt,reggel. Ha 12.3 V vagy felette van akkor jó. 12-12.3V még elfogadható,12V alatt rossz.(Feltételezve hogy semmilyen fogyasztó nem "lopta" éjszaka az áramot az aksitól)Ez nem egyezik meg az igazi terheléses akku vizsgálattal,de az esetek 99 %-ban megmutatja hogy rossz-e az aksid.
A motor indítás utáni leállása az már teljesen más tészta.Ott valami benzin/levegő keverési arány probléma lehet,szegény keverékre gyanakszom-->automata szívató hiba,ami csak a hideg motornál jelentkezik (bizonytalan járás),melegnél viszont minden rendben van.
Van-e töltés az itt az egyik leglényegesebb kérdés?
Egy autóvillamossági szerelőt keress fel!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!