Mi a véleményetek erről az autóról?
A helyzet főbb vonalakban annyi, hogy sok év után eljutottam odáig, hogy olyan fizetésem van, hogy a megengedhetek magamnak egy saját autót. Tehát ez lesz az első saját autóm (korábban a szüleimét használtam alkalmanként, de már 5 éve vezetek) és hát régóta várok erre a pillanatra.
A vásárlást még nyár előtt szeretném megejteni, de már most nézelődök, a rendelkezésre álló pénz maximum 1 millió, de inkább kicsit kevesebb az egészre (szóval ebbe átírás, szervíz stb. bele kell, hogy férjen).
Az autót várható sokat fogom autópályán használni, illetve Budapesten fogok járni vele azon kívül. Sokszor utazunk sok csomaggal, így a kombik felé kacsintgatok. A cél az, hogy olcsón fenntartható legyen, ne fogyasszon sokat és az kora ellenére minél megbízhatóbb autó legyen.
Nagyjából így jutottam el többek között a Honda Civic Aerodeck modellhez.
Ez a példány a többihez képest árban jóval olcsóbb, pedig a paraméterei alapján nem tűnik rossz választásnak:
Mi a véleményetek róla? Mire érdemes odafigyelni? Mik a buktatók?
Hát ha tényleg sokszor utaztok és sok csomaggal akkor inkább valami nagyobb autót kéne nézned.Amúgy semmi baj ezekkel a civicekkel sem csak arra amire neked kell kicsi az autó is meg a motor is ami benne van!
Ha minden féleképen civic kell akkor inkább 1.6 motorral vegyed. A telt házhoz és gyakori pályázáshoz szerintem már kevés bele az az 1.4 motor !
De én inkább valami nagyobb autót ajánlanák és ha sokat autópályázol akkor már a dízel is szóba jöhet!
Én pálya használatra inkább Toyota Avensist vennék 2.0 D-4D motorral,a legmegbízhatóbb dízel motorok közé tartoznak a D-4D motorok és takarékosak is!
Fogysztása
egy ilyen autóról beszélek
Persze ha benzines kell azt is vehetsz 1.6 motorral azok is takarékosak
1.6 benzines fogyasztása
Ha évi 30 ezer km fölött autókázol akkor már megéri megvenni a dízelt. Igen drágábban lehet hozzájutni, drágábbak hozzá az alkatrészek.
Autószerelő szemmel mondom, hogy pl: Veszel egy Renault Megane-t kombit. Már lehet kapni 1 misi alatt. Ha azon az autón a vétel előtt meg volt csinálva a vezérműszíj csere és rendesen 10 ezrenkét ledobták az olajat, akkor az neked még 200.000 km-en keresztül autó lesz, ami nem fog ott hagyni az út szélén. és eszik kb. 4.0-5.0 litert.
Viszont ha van egy benzinesed adott kis motorral mint pl az 1.4 Honda akkor ott még el se éred a 200.000 km-t és jönnek a bajok. Alapvetően az én szememben a legjobb motorok azok az olasz Multijet (JTD)a francia dci és a régi tdi motorok. Pl: 1.9 Tdi Peugeot 405 360.000km-t futott és semmi baja, mert meg volt adva neki az amit kívánt. Olaj+vezérműszíj. Egy benzines kis motoros autó viszont nem fog neked elfutni ennyit főleg ha pályázol vele. Tehát hosszú útra pályázáshoz csak nagy motoros dízelt! Az első évben visszahozza az árát :)
Szerintem normális közlekedéshez elég egy 1,4-es benzinmotor, és eddig nem sok helyen olvastam olyat, hogy megbízhatóságban a Honda sokkal rosszabb lenne a franciáknál. :)
- a szélvédőt valószínűleg cserélni kell egy éven belül a Hondán, hogy megkapja januárban a műszakit.
- ha nem működő klímával veszed meg, akkor számíts rá, hogy kiderül, nem csak tölteni kell, hanem a tömítéseket is kell cserélni, és esetleg a klímakompresszor is rossz.
Egyébként, ha tényleg nincs visszapörgetve az órája, nem tűnik rossz vételnek. De mindenképpen vigyél magaddal egy hozzáértőt a vásárláshoz!
Régi Civiv-ek közül csak a kombi az, amit egyáltalán érdemes megnézni. A többi széthajtott, 3-4 suhancot átment bontószökevény.
A kombit talán nem nézték versenyautónak, szóval ja, akár jó vétel lehet.
Alaposan át kell nézetni, aztán kiderül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!