Simson főtengellyel kapcsolatban fordulok hozzátok segítettek?
Sziasztok !
Röviden leírom mi a tényállás egy Start újítok fel magamnak még a gyári főtengelye volt benne ami bronzperselyes volt kicseréltem mert hát nem akartam vissza rakni a kotyogós főtengelyt vettem bele egy használt de jó állapotú PJD hajtókaros főtengelyt ami meg sem kottyan és vettem bele motoros boltban felső tűgörgőt de elvileg német márkájú de szerintem kinai meg csapszeget is Főtengelyhez Koyo c3 csapágyakat és TC Szimeringet A kérdésem az lenne , hogy jó e a pjd hajtókaros főtengely ( ezen kívül van még CKM hajtókaros fő.. is ) és csapszeghez bronzperselyt tegyek vissza vagy maradjon a kisipari ge..i tügörgő ?
Vegyél normális tűgörgőt, nem olyan nagy összeg.
Nekem INA van benne és eddig jónak tűnik.
Nem aratott osztatlan sikert mifelénk a PJD hajtókar. Én maradnék a CKR, Rocket, Yoko márkák valamelyikénél. Viton szimeringet vegyél, ha jót akarsz magadnak, és INA tűgörgőt, csapágyboltban, a szimeringgel együtt. Nem véletlenül mondták előttem is.
Az SKF, meg FAG csapágyakat felejtsd el, a KOYO kétharmad áron sokkal jobb. Volt nekem FAG is, SKF is, nem voltam elájulva tőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!