Simsonosok! Tanács esetleg?
Nos van egy Kr51/2N motorom. Több problémám is van vele, de mivel kezdő vagyok a szerelésben, a segítségeteket kérném.
1. A minap cseréltem meghajtó spirált a sebességmérőhöz, 10 km után eltört megint, pedig sokkal nagyobb ívben vezettem mint ahogy a régi volt. Hagyjam a fenébe és vegyek egy bicikli computert? Mert igaz, hogy csak 600 egy új spirál, de ha csak ennyit bír, akkor drága mulatság.
2. A lábvédő lemezeket a kipufogó előtt összekötő lemez olajsáros. Valahol rossz az illesztés vagy mi okozhatja?
3. A porlasztó alján olajcsepp figyelhető meg hosszabb állás után. Tömítéscsere lenne indokolt? (benzincsap természetesen mindig el van zárva)
4. Vettem egy díszcsavart a motorburkolathoz, de nem tudom használni, mert hosszabb a menetes rész, mint amennyit be tud fogadni. Amikor megvettem a motort, egy "szárnyas anya" rögzítette a fedelet. Másnak is van ilyen gondja, vagy csak az én mocim ilyen szar?
Minden segítséget előre is köszönök!
1. Az utángyártottak nagy része selejt. A lehető legkevesebb hajlítással kell elvezetni, de így se valami tartós. A bicikli óra nem igazán illik a schwalbera, de természetesen felrakhatod.
2. A kipufogó hollandernél kifúj, attól olajos. (Nekem is ilyen.) Azbeszt zsinórral (már be van tiltva) körbetekered a kipufogó menetes részén és úgy rakod össze, akkor kevésbé lesz olsjos.
3. Igen. Lehetőleg parafa tömítést vegyél, mert tartósabb mint a gumi és többször felhasználható.
4. Vágj le egy kicsit a tőcsavarból és máris rámegy.
1 - a spirált első használat előtt illik megkenni (függőlegesen tartod, felül csöpögtetsz bele olajat), ha szorul a km-óra meghajtott tengelye az is idő előtt kinyírja (ha szorul, akkor azt javítani kellene, de a sebességmérővel jobb óvatosnak lenni, mert el lehet cseszni a rugóját és akkor nehéz belőle megint pontosat csinálni).
Természetesen nem szabad kis íven meghajtani/megtörni soha, beépítés előtt sem.
2 - a kipufogó kifújása elég gyakori, ha letakarítottad a következő használat után nézd meg hol/honnan jön. Ha kipufogócsonk környéke, akkor a hollander meghúzásával vagy a tömítés kicserélésével megpróbálhatod megoldani.
3 - egyetlen kis csepp a használatot nem befolyásolja jelentősen, ha annyira kevés, hogy nem is tud lecsöppenni én nem kínlódnék vele, majd csak ha még rosszabb lesz a helyzet.
kipufogóhoz:
menetet betekered teflonszalaggal (bármelyik barkácsboltban kapható pár forintért)
hollander alá(tehát széthúzod a leömlőt és a kipufogó dobot, leveszed a hollandert, felhúzod a gyűrűt a leömlőre, és utána a hollandert, majd összerakod a dobot és a leömlőt) veszel valamelyik motoros boltban cink vagy réz gyűrűt, az jól fog tömíteni
Teflonszalag +1
Km spirál kenése +1
Karbival én ennyi esetén nem foglalkoznék.
Ilyen csavar bajom nekem is volt, a végén úgy emlékszem, tovább fúrtam a műanyagot a csavarban, és annyit köszörültem a csavarból, hogy éppen le lógjon ki felül, amikor az anya(ez a műanyag, kisipari cucc, amit rendesen meg lehet fogni) rá van tekerve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!