Egy 2000-es évjáratú,1,6-os benzines Volvo S40-nek mennyi a fenntartási költsége éves szinten körülbelül?
Ezek a Volvok nem a híres svéd acélból készültek, hanem Made in Hollandia ezért már hajlamosak rohadásra(egy egy szakszerűtlen kasztnizás után meg főleg).
Az 1.6 az elég harmatos lesz ehhez a kasztnihoz, közlekedni épp lehet vele, de a 125lovas Mitsubishi származék 1.8i-t mindenki dicséri, jobban megérné szerintem olyanba belevágni - ha már benzinesről van szó. Az 1.9dízel az bőven kevesebbet eszik, mint a benzinesek, cserébe ha bele kell nyúlni, az jóval drágább.
A biztosítást kikalkulálod a netrisken, a teljesítményadó az 1.6ra évi 14430, az 1.8i-re 17020Ft.
Itt sem árt megnézni mibe fog bele az ember. 2000 körülit a használtautón árulnak 420 000-ért is és 1 milla körül is. Nyilván a legolcsóbbak kerülendők, mert az mindegyik pénztemető lesz.
Egyik ismerős is így volt az 1.6-os Passattal. Aztán amikor kicsit nagyobb volt a lába és 10 felett kajált, akkor sopánkodott, hogy miért nem vette nagyobb motorral.
Amúgy természetesen normális közlekedésre tökéletesen alkalmas az 1.6-is.
Ha megelégszel a bontóból beszerzett használt alkatrészekkel és nem ragaszkodsz a márkaszerviz beli olajcserékhez és egyéb javításokhoz, akkor vállalható. De ha mindenből új kell és csak márkaszerviz, akkor arra évi fél millió is rámehet.
Volt Golfom meg Jettám is, de a Volvót szeretem, mert azt kutya nem piszkálja. A VW-k is 8-9 liter fogyasztottak 1.6-os benzinmotorral, de azokban a rádió előlapot se lehetett a parkolóban hagyni, mert mindig kinyitogatták őket a kíváncsi "kincskeresők". A volvó ebből a szempontből sokkal jobb !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!