18 évesen milyen autót vennétek?
1,5 milla körül.
Én a volvo s40-eseket és a c30-asokat nézem. Bár c30 nagyonröfögve van benne ebben az árban ezért kicsit jobban hajlok az s40-re. Szerintetek illik egy 18 éves fiúhoz egy olyan autó ?
Csak rózsaszín autót virágmintákkal na ezt ne vegyél mert ez nem illene egy fiúhoz!
Amúgy az emberek 80 százalékának használati tárgy az autó úgyhogy ha nem lányos a színe egy autónak teljesen mindegy mit veszel!
Itt egy pár márka és típus amiből már jókat lehet kifogni ennyiért!
Ford fókusz
Ford Mondeo
Toyota corolla
Toyota Avensis
Opel Astra G,H
Suzuki sx4
Honda City
Chevrolet Lacetti
Corolla, Civic, Cee'd, Hyundai Elantra
Ha sportosabb kell: BMW E46, MB R170 SLK (ez a kettő akkor ha fenn tudod tartani), Mazda MX-5, Celica.
Szerintem ne költs autóba ennyi pénzt..
Úgyis még teszteli kísérletezik vele az újonc meg hasonlók.
Olcsó pénzből is nagyon jó kényelmes biztonságos jól kinéző autót lehet venni..
Szerintem fiatalon minden srác egy sportos autóra vágyik amivel lehet csajozni és egyből felismerik szóbahozzák ha megy valahová az utcán vele vagy egy parkolóba pihen.
Egy S40 inkább egy középkorú üzletember autója nem egy 18 éves srácé.
Amúgy is egy éven belül teli lesz karcal horpadással lerágott lökhárítóval meg egyéb dolgokkal.
Fiatalság bolondság....
Valami jól kinéző nem túl kicsi nem túl erős motorú autót nézz ki inkább neki.. Ne az értékét nézd hanem fiatalon mi se azt néztük :)
Suzuki?? az egy lélekvesztő nem autó..
Nagyobb autót ajánlok és szögletesebbe formájut mert annak nagyobb a gyűrödési zónája. Jobban be lehet löni az irányt a kocka forma miatt. És nem tapossák le az útról az embert. Kis autót adni egy újoncnak gyilkosság...
Akkor tapasztaltam meg hogy mennyire rossz egy kis autóval közlekedni mikor kölcsönöznöm kellett egy suzuki swiftet.. Akkor jöttem rá hogy nem vezetek hanem küzdök az életben maradásért.. :P
"Suzuki?? az egy lélekvesztő nem autó..
Nagyobb autót ajánlok és szögletesebbe formájut mert annak nagyobb a gyűrődési zónája."
Barátom te fogalom zavarba szenvedel a gyűrődési zóna nem azon alapul, hogy menyire hosszú az orra egy autónak és mennyire kocka formája van!PL néz egy ladát kocka az egész és hosszú az orr része , de egy új szwift mégis biztonságosabb lesz mert a ladával ellentétbe elnyeli az ütközés erejét!
Vagyis nem a kocka forma meg a hosszú orrtól lesz biztonságos egy autó,hanem attól milyen jól van kialakítva a gyűrődési zónája,vagyis menyire tudja elnyelni az ütközés erejét úgy ,hogy az autóba ülőkre minél kisebb fizikai erők hassanak! Míg a ladánál a motor az öledbe megy a szuzukinál és a legtöbb modern autónál oldalra megy ki ,vagy az autó alá csúszik a motoraz ütközés során!
Nem véletlenül látni sok balesetnél ,hogy menyire össze van törve az autó és mégis életbe maradnak,sokszor kisebb sérülésekkel megússzák,míg egy ugyan olyan balesetnél a régi kocka autókban nagyobb arányban szenvednek súlyosabb sérülést,vagy halált!
Vagy ha találsz jó állapotú W202 C Merci 180, 220-250D-t még azis szóba jöhet.
És Toyota Awensis 2.0 D4-D-ből már van patika állapotú is vagy benzinessel /ha jóltom van 1.6-1.8-2.0/.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!