Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerül egy kb 160...

Mennyibe kerül egy kb 160 lóerős Lada VFTS motor építés?

Figyelt kérdés

Aki ért hozzá, leírná hogy milyen alkatrészek kellenek hozzá, és nagyságrendileg mennyibe kerül az az alkatrész?

Azt mondják olyan 3-400 ezer forintból ki lehet hozni egy 150-160 lóerős motort


2014. jan. 6. 13:32
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Na erre én is kíváncsi lennék ( én azt tippelem talán belefér a 400k-ba, de majd kiderül ).
2014. jan. 6. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Van egy 1.7-es blokkom, és arra gondoltam, hogy felfúrom 1.9-re, szerzek bele Audi dugókat, vagy tarajos dugattyút, a kompresszió olyan 13-14 körüli legyen, 328+ vezérműtengely, weber karbi, és beinjektorozni.

etanollal vagy repülőgép benzinnel használnám.

2014. jan. 6. 13:42
 3/11 A kérdező kommentje:
de az injektor nagyon megdrágítaná, mert írható elektronika kéne bele, az olyan 200 ezer forint önmagába, de inkább több.
2014. jan. 6. 13:44
 4/11 A kérdező kommentje:

haverom azt mondta, hogy hülye vagyok, inkább vegyek egy BMW 3-as kasztnit 100 ezerért, 200 ezerért meg egy v8-as motort, olcsóbban kijön az egész autó mint ladába csak a motor :D

lehet igaza van

2014. jan. 6. 13:48
 5/11 anonim ***** válasza:
Hát nem lehet hanem biztos. Egy 325i E30 ugyanúgy 1 tonna, mint a Lada, csak alapból megvan a 170 ló... :D
2014. jan. 6. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
A lényeg lemaradt, árban az is megáll 3-400 000-ben.
2014. jan. 6. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Kérdező elég hülyeséget írtál a második válaszban,azt írtad "weber karburátor és beinjektorozni",az úgy van hogy vagy injektor van rajta vagy karburátor,kettőt egyszerre nem lehet.
2014. jan. 6. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Utolsó rosszul tudod, nem haladtál a korral :D


Egyre elterjedtebb, hogy a Weberekhez / Dellortokhoz beépítenek egy úgynevezett Jenvey-pillangósort, amit DTA-val vezérelnek, és így akár egy közel 20%-os teljesítmény növekedés is elérhető.


Kérdésre is válaszolva:

3-400 ezer ft-ból szinte kizártnak tartom, hogy egy rendes ütőképes VFTS motort össze lehessen rakni.

Inkább 1 milla köré tenném a tetejét, és akkor abban benne van minden.

Nem a levegőbe beszélek, hidd el.

Biztos 3-400ból is ki lehet hozni, de az olyan is lesz.


Havassy-ék az A-s versenymotort 550ezer ft-tól kezdik el.. gondolhatod hol a teteje.

Egy általad kinézett 328-as nagy alapkörös fokolt vez.tengely 50 ezer körül jár + egy állítható vezérmű fokoló kerék... stb.

Ott vannak még a RossRacing Dugattyúk, egyszóval egy rendes VFTS motor összerakása kiba*ott zsebbenyúlos történet.


Utcára elég egy dupla weberes rendesen megcsinált relatív "kisebb költségvetésű" motor megépítése olyan 90-130LE körül.

2014. jan. 8. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
könnyített főci,lendkerek,vezérlés.kárbi.vagy zsugoritsd le.
2014. jan. 11. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

Ismerősöm a Ladáját 2 millából építette meg és versenyenként kell rákölteni 400 ezret! :D

egy E30 as BMW V8 as motorral.... BMW motor? :D 270ló egy 4ezres benzinzabáló szörnyeteg! kb 250-300 ezer! :D E30 ast jobban megéri.... és szerintem egy V8 as hangja jobban dorombol mint egy VFTS! :D

2015. szept. 1. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!